Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 50
  1. #31

    Standaard fender

    heeft iemand van jullie de Fender Blues Junior Lacquered Tweed Limited edition geprobeerd?

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spike67 Bekijk bericht
    heeft iemand van jullie de Fender Blues Junior Lacquered Tweed Limited edition geprobeerd?
    .... in de studio de Fender Blues Junior vaak over zijn nek laten gaan, heerlijk hoor! Maar de 15 watt is IMHO veuls te veul voor in de huiskamer.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    .... in de studio de Fender Blues Junior vaak over zijn nek laten gaan, heerlijk hoor! Maar de 15 watt is IMHO veuls te veul voor in de huiskamer.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Absoluut. Ik heb de BJ III gehad. Ik zou het voor thuis eerder in de modeling/solid state zoeken.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Ja ik denk ook dat ik het beste af ben met een solid state modeling amp. De Katana 50 zou ik eens moeten beluisteren. Het terugschakelen naar minder vermogen is voor mij een handige functie. Op 50W is hij waarschijnlijk luid genoeg voor in bijv. de kantine van de sportvereniging, en op de laagste stand hopelijk zacht genoeg en toch nog mooi klinkend voor in de huiskamer. Om een idee te geven: ik speel thuis niet veel harder dan normaal luisterniveau voor radio of Spotify luisteren. Ik heb al eens een kleine versterker geleend van een vriend maar dat was echt pielen met het volumeknopje dat nooit verder dan linksonder kwam.

    Maar als ik "het internet" mag geloven is er onder de 200 bijna geen concurrentie voor de Katana 50 als het gaat om een modeling amp met dit volumebereik? Is er nog wel iets waar ik het mee moet vergelijken? Zijn er Roland Cubes die net zo zacht en net zo hard kunnen en goed of beter klinken?

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    ik speel thuis niet veel harder dan normaal luisterniveau voor radio of Spotify luisteren. Ik heb al eens een kleine versterker geleend van een vriend maar dat was echt pielen met het volumeknopje dat nooit verder dan linksonder kwam.
    Dit gaat prima bij een valvetronix. Op dat nivo speel ik ook vaak.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Mijn dochter heeft een kleine Cube, een 15 geloof ik, maar die vind ik best dramatisch klinken. Geen modelletjes, alleen de mogelijkheid om drive, distortion of metal te schakelen. Die AD15 klinkt een stuk prettiger. En inderdaad, voor thuisgebruik prima af te regelen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Volgens mij kan ik het beste naar een goeie winkel gaan en zelf een VOXje met de Katana 50 vergelijken.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Volgens mij kan ik het beste naar een goeie winkel gaan en zelf een VOXje met de Katana 50 vergelijken.
    Yep. Ik denk dat je verrast wordt door de Katana. Voor dat geld - want kost geen drol - heb je een massa opties/effecten ook, leuk om thuis mee te experimenteren,
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Volgens mij kan ik het beste naar een goeie winkel gaan en zelf een VOXje met de Katana 50 vergelijken.
    Strak plan!

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Fender Mustang, ik heb een I combootje. Moet beslist een betere speaker in, of doorprikken naar een externe box. Jammer is dat er geen mid knop op zit, dat moet je via USB regelen via de Fuse software. Ik heb er een laptop bij van 4 euro vd rommelmarkt Uitgebreid sleutelen aan de sounds, vooral de hoeveelheid effect aanzienlijk minderen. Dan heeft ie best een aardig stukje modeling in huis. Vooral de Fender amps zijn prima. Bouwkwaliteit is ruk.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top