Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 50

Hybrid View

  1. #1

    Standaard kleine huiskamer amp

    Hallo

    Ik ben op zoek naar een kleine huiskamer amp schakelbaar van 5 of 20 watt ofzo.
    Muziek stijl GnR, anouk, stones, de dijk.
    Ik gebruik nu een engl thunder van 50w en een Line6 spider waar ik minder tevreden over ben.

    Gitaren die gebruik zijn een gibson LP faded en een fender strat reissue 57.

    welke adviseren jullie?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Ik heb al jaren een Voxje Valvetronix VT15 als huiskamer ampje staan tot prima tevredenheid.

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik zou de Hotone British invasion of de Hotone Mojo diamond top kopen. Ze zijn erg klein en 5 watt maar klinken prima. Gecombineerd met een Orange 1x8 inch cabje heb je voor thuis een puike sound.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Ik kan je de Yamaha thr-5 van harte aanbevelen. Gaat hard zat voor thuis, heeft een enorm ruimtelijk effect, is enorm veelzijdig qua geluid, van superclean tot dikke metal scheur, en alles wat er tussen zit. Super draagbaar ook, werkt ook op batterijen, dus als de vrouw zeurt dan haal ik het netsnoer eruit, pak de amp op en ga in een andere kamer spelen. Bovendien heeft de amp een aux-in, handig om een metronoom app op je telefoon te gebruiken, of om nummers mee te spelen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Nou, doe mij deze maar.
    Maar jij moet het zelf kiezen he. Da's een beetje het probleem: best een grote vijver waar je in vist.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Ik heb al jaren een Voxje Valvetronix VT15 als huiskamer ampje staan tot prima tevredenheid.
    Ik heb de Vox AD15VT, en die zijn inderdaad wel heel erg lekker. Diverse amp models, van tweed tot high gain, en allemaal prima te pruimen. Zeker voor thuisgebruik heel aanvaardbaar, en voordeel is dat ie op alle volumes vrijwel hetzelfde klinkt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #7

    Standaard

    Nog een vox liefhebber hier, ik heb de VT40+. Zeker met de wattageknop prima te gebruiken bij lagere volumes zonder een heel geknepen geluid te krijgen. En qua geluid ook zeker niet verkeerd, in ieder geval heel veel mogelijkheden.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arcane Bekijk bericht
    Ik kan je de Yamaha thr-5 van harte aanbevelen. Gaat hard zat voor thuis, heeft een enorm ruimtelijk effect, is enorm veelzijdig qua geluid, van superclean tot dikke metal scheur, en alles wat er tussen zit. Super draagbaar ook, werkt ook op batterijen, dus als de vrouw zeurt dan haal ik het netsnoer eruit, pak de amp op en ga in een andere kamer spelen. Bovendien heeft de amp een aux-in, handig om een metronoom app op je telefoon te gebruiken, of om nummers mee te spelen.
    Die batterijen snap ik niet. Heb je alleen in de woonkamer stroom?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Haha, nee. Maar anders moet je ook nog de adapter meeslepen, en die zit verstopt achter mijn 2x12 met top er bovenop. Dus dan zou ik elke keer moeite moeten doen (ik ben lui).

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arcane Bekijk bericht
    Haha, nee. Maar anders moet je ook nog de adapter meeslepen, en die zit verstopt achter mijn 2x12 met top er bovenop. Dus dan zou ik elke keer moeite moeten doen (ik ben lui).
    Gewoon een adapter erbij kopen joh, die dingen kosten geen drol.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top