Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 50
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik gok dat je bij AliExpress voor een tientje klaar bent. Ding zal ook niet erg zuinig met batterijen omspringen toch?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Ik heb deze zoektocht ook achter de rug. Na de THX en andere transistorampjes wilde ik toch echte buizenbakjes. Ik kwam er ook achter dat alles boven de 5 watt eigenlijk zinloos was. Na wat budgetampjes zoals de Bugera ben ik uiteindelijk uitgekomen op een Marshall JCM800 1 watt combootje. Relatief goedkoop op de kop kunnen tikken.
    Voor mij perfect!! Wat heb ik daar een plezier van! Misschien ook wel omdat ik buiten de huiskamer altijd op een éénkanaals JCM800 speel.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    in het duitse blaadje Gitarre & Bass stond een tamelijk lovende review van de Blackstar LT15 echo. kost 99 piek. de tester was realistisch in z'n oordeel; bekeek het ding terecht langs de lijn van 'hoeveel waar is dit voor z'n geld'. Voornamelijk nadeel / minpunt was dat in de OD stand akkoorden (anders dan kwint akkoorden) dichtslibden maar dat zou te ondervangen zijn door m op clean stand te houden met een pedaaltje ervoor. Tot zover mijn 2 centen. als je op Blackstar LT 15 echo googlet, kom je meer reviews tegen.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  4. #14

    Standaard

    De mini heads van Peavey zouden ook een optie kunnen zijn. Schakelbaar van 20 naar 5 en 1W. En voor elk genre is er wel wat wils. De valveking lijkt mij het meest veelzijdig.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik gok dat je bij AliExpress voor een tientje klaar bent. Ding zal ook niet erg zuinig met batterijen omspringen toch?
    Uurtje of 8. Ik gebruik altijd eneloops, dan heb je in ieder geval geen leeglopende accu's.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Voor de woonkamer heb ik ook een THR5 op oplaadbare batterijen. Is voor mij lekker klein en mobiel, en minder snoeren troep in huis. Snoer van de bijgeleverde adapter is niet al te lang. Batterijen gaan idd uur of 8 mee.

    En ingebouwde tuner is erg handig.

    ik zou nog wel een Blackstar Fly 3 willen hebben voor de woonkamer, nog compacter, en gaat meen ik langer door met batterijen.
    Laatst gewijzigd door raabje; 18 februari 2018 om 13:48

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arcane Bekijk bericht
    Uurtje of 8. Ik gebruik altijd eneloops, dan heb je in ieder geval geen leeglopende accu's.
    Ohw ok, dan gaat het dus niet om de centen

    Ik heb momenteel een NuVibe op (bijgeleverde) batterijen, maar die gaat uiteindelijk toch gewoon aan de power supply. Maar qua schone en pure gelijkstroom gaat er natuurlijk niets boven een accu.

    Keyboard waar ik dit op typ werkt ook op batterijen realiseer ik me ineens

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Zo'n THR lijkt mij ook nog wel eens wat. Gebruik nu een Fender Mustang 1 en die bevalt me ook goed.
    En heb hier nog een Blackstar IDCore10 liggen. Maar die vind ik voor mijn high gain sounds niet zo geweldig.

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ohw ok, dan gaat het dus niet om de centen

    Ik heb momenteel een NuVibe op (bijgeleverde) batterijen, maar die gaat uiteindelijk toch gewoon aan de power supply. Maar qua schone en pure gelijkstroom gaat er natuurlijk niets boven een accu.

    Keyboard waar ik dit op typ werkt ook op batterijen realiseer ik me ineens
    Dat is inderdaad wel een puntje, zit zelf in een oude huurflat met amper geaarde stopcontacten (alleen in de keuken geloof ik) en met batterijen veel minder last van gebrom uit de amp...

    Heb trouwens een powerbank aangeschaft voor dit doel, werkt ook prima en acht... voelt als minder gedoe dan met 6 of 8 batterijen.

    Kan de THR10 btw van harte aanbevelen, blijft een heerlijk ampje voor thuis.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Mijn vriendin was minder enthousiast toen ik er over begon... misschien eerst eens een keer testen als ik hem in een winkel tegenkom.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top