Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 17 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 170

Discussie: Kutbands

  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Ik heb opnamen gemaakt van bandjes waar ik nu zelfs kippenvel van krijg als ik er aan denk. Maar ik heb ze nooit op de TV gezien, wat ik aan de ene kant betreur en aan de andere kant denk ik dat het goed voor ze is om niet in die mallemolen terecht te komen.

    Prachtige nummers met enorme climaxen en prachtige teksten waarvan de emotie af spat en ook echt gemeend was.
    Ik zou zeggen.... laat eens horen!

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK Bekijk bericht
    Mystic .... ook zo'n kutband.
    Doe ff normaal mafkees!!!







    Mystic is een kutpersoon. Het is een eenmanspeoject

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    mijn favoriete kutbands zijn Lex Durex and his Flying Condoms en Dick Boner and the Wieners. Bovendien is mijn muzikale ontwikkeling in de jaren 80 blijven steken (iemand nog een gitarist nodig??? voor een jaren 70/80 rockbandje??) Wat mij opvalt is dat er idd veel met gimmicks en trucjes wordt gewerkt; even leuk maar gaat snel vervelen; dat had ik met Raccoon en inmiddels ook met Navarone.. die zanger heeft binnenkort de knobbels op z'n stembanden.. Jett Rebel kan best veel leuks (al moet hij oppassen voor gemaniereerdheidjes) maar als ie weer eens bij DWDD met een stonede harses aan tafel zat, dacht ik joh.. ga eerst even opschonen.
    Als het goed is binnenkort plek voor nieuwe gitarist. Woon je nog steeds in 't oosten?
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  4. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Ik heb opnamen gemaakt van bandjes waar ik nu zelfs kippenvel van krijg als ik er aan denk. Maar ik heb ze nooit op de TV gezien, wat ik aan de ene kant betreur en aan de andere kant denk ik dat het goed voor ze is om niet in die mallemolen terecht te komen.

    Prachtige nummers met enorme climaxen en prachtige teksten waarvan de emotie af spat en ook echt gemeend was.
    Kan me niet herinneren dat ik ooit bij je opgenomen heb.

    (sorry, kon het niet laten, was het maar waar!)

  5. #85
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik zou zeggen.... laat eens horen!
    Ik heb het opgenomen en ik heb kopieën van de masters en van een aantal bands heb ik ook de 24 sporentapes bewaard, bijvoorbeeld van de band die later bekend werd als Within Temptation, van The Gathering, Pestilence, de Heideroosjes en meer van dat spul.

    Maar dat betekent niet dat de muziek mijn eigendom is en dat ik dat zou mogen delen en dat moet je ook nieteens willen, heeft te maken met integriteit.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Ik heb het opgenomen en ik heb kopieën van de masters en van een aantal bands heb ik ook de 24 sporentapes bewaard, bijvoorbeeld van de band die later bekend werd als Within Temptation, van The Gathering, Pestilence, de Heideroosjes en meer van dat spul.

    Maar dat betekent niet dat de muziek mijn eigendom is en dat ik dat zou mogen delen en dat moet je ook nieteens willen, heeft te maken met integriteit.
    Oh.... nou ja jammer dan maad

  7. #87
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.698

    Standaard

    Je mag het horen, maar dan moet je bij me langs komen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  8. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Je mag het horen, maar dan moet je bij me langs komen.
    Ik durf het te vragen, mag ik dan mee luisteren?

    Misschien nog meer geinteresseerden? Dat we een luistersessie opzetten ofzo?

  9. #89
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purplejohn Bekijk bericht
    Als het goed is binnenkort plek voor nieuwe gitarist. Woon je nog steeds in 't oosten?
    zie mijn topic onder 'gezocht' waar ik als ondermaatse huiskamergitarist op zoek ben naar soortgenoten. ik woon tegenwoordig in de Betuwe/Rivierenland maar ben bereid tot reizen....'t is maar een uurtje naar waar jullie van oudsher repeteren (Aalsmeer toch??)
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  10. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Hoeveel gitaristen zijn er eigenlijk op dit forum verder gekomen dan een feesttent in schaamharen?

    Makkelijk weer alles kut te vinden.
    Dit is de klassieke domme en misplaatste "kun jij het beter dan" dooddoener.

    Als jij een appel koopt bij de groenteboer die niet te te vreten blijkt te zijn accepteer je toch ook niet als die groenteboer regageert met "kun jij betere appels kweken dan"? Als jij je uitlaat laat vervangen en hij flikkert er een dag later al af ga je toch ook terug naar je garage en en zou je nooit een "kun jij het beter dan" reactie accepteren.

    Dus,
    Dat je iets zelf niet (beter) kan mag nooit een reden zijn om er geen mening over te mogen hebben.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top