Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 17 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 170

Discussie: Kutbands

  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.361

    Standaard

    Moet bekennen dat ik ze t/m Achtung Baby best te pruimen vind zelfs.

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Luister het album Pop maar eens van U2, erg experimenteel met electro dance muziek en industrial, erg verassend album. En dan is het toch verre van een kutband, zonder dat ik fan ben overigens.
    We doen sindskort met de band ook een mini U2 medley met: Where the streets have no name en Pride en dat vind ik toch wel lekkere nummers om te spelen.

  3. #123
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    U2 kun je met geen mogelijkheid een kutband gaan noemen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  4. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    U2 kun je met geen mogelijkheid een kutband gaan noemen.
    oh jawel hoor. "U2 is een kutband" Daar!
    Ik deed het gewoon!



    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Ach, als je echt je centen met je muziek verdient (en dat doen ze ) dan vind ik dat er toch wel sprake is van zuivere motieven.
    Artistieke integriteit is iets anders, wanneer je daartoe schlagers begint te spelen natuurlijk.
    En hoewel ik geen U2 fan ben, muzikaal hoef ik ze niet af te zeiken, wat dat betreft ben ik met Fusion; do I care ?
    Het is meer de lifestyle van de filthy ridge in het bijzonder die me tegenstaat.
    Er is gewoon een grens wat mij betreft voor vermogen, op een gegeven ogenblik houdt het op, houdt het op ook om het in eigen bezit te houden, vanaf een bepaald bedrag (nader te bepalen), kan je geen filantroop zijn, mits je niet alles daarboven weg geeft.
    Waarmee niets mis overigens, een mens hoeft geen filantroop te zijn, maar wek dan ook die indruk niet, dat is een beetje mijn punt, dat gedweep met goede doelen, fijn, ja iedere euro is welkom.
    Bono dweept volgens mij niet, hij is gewoon echt betrokken. Hij doneert echt belachelijk veel, kweekt enorm veel awareness en raiset heel veel funds bij andere bekenden. En ja, als hij weer eens een wereldtoernee doet van 230482037412047 kiest ie ervoor om dat in luxe te doen ipv een stinkende tourbus en krappe hotelkamers met kakkerlakken. Zou ik ook doen. Ik vind er niets hypocriets aan. En blijkbaar vind men t moeilijk om in begrijpelijk Nederlands uit te leggen waarom men hem dan wel hypocriet vind. Nogmaals: het zal de gemiddelde honger lijdenden Afrikaan worst wezen welk merk vleigtuig Bono vliegt.

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.361

    Standaard

    Jip & Janneke ?
    Doen we het letterlijk in voedsel.
    Stel je voor dat de hele wereld alleen maar instant noodles kan eten, meer is er niet.
    Nu hebben de meeste mensen voldoende voor zichzelf plus zeg iedere week per persoon een portie extra.
    Arme mensen hebben noodles tekort, zo erg zelfs dat ze verhongeren.
    En een paar mensen op deze aardkloot, hebben het voor elkaar gekregen dat ze hun leven maal 1.000.000* noodles zouden kunnen eten.
    Die mensen roepen de mensen die iedere week een portie over houden op, om toch eens in de maand een portie af te staan.
    Zelf geven ze een goed voorbeeld door 100.000 lifetimes noodles af te staan.
    Natuurlijk zijn de mensen die honger lijden blij met 100.000 mensen die hun leven lang noodles kunnen vreten, daar twijfel ik niet aan.
    Maar what good does it do 900.000 levenslopen portie noodles op te slaan, die je zelf van je levensdagen niet zult opvreten ?

  7. #127
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    U2 kan nooit een kutband zijn. Daar is alleen het crunchgeluid van The Edge al veel te goed voor.

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.361

    Standaard

    Kijk, ik ben geen Franciscaan, doe niet aan een gelofte van armoede enzo, en een mens mag gerust goed boeren van me, maar er zijn gewoon grenzen, en als je over die grens bent; moet je eerst maar eens wat ditchen, voordat je het in je harsens haalt moraal te predikken tegen "de gewone mens".

    Lenard Cohen zingt daar iets moois over :

    And Jesus was a sailor when he walked upon the water
    And he spent a long time watching from his lonely wooden tower
    And when he knew for certain only drowning men could see him
    He said all men will be sailors then until the sea shall free them

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Wat kan het jullie schelen wat bono preekt. Het gaat hoe hij zingt. En dat kan ie prima. En hij treed op in een tent die veel groter is dan die in herejezuveen waar de hoogvliegers van dit forum ooit optraden. In de 80ies. De laagvliegers waaronder ik zelf zal ik maar buiten beschouwing laten.

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    oh jawel hoor. "U2 is een kutband" Daar!
    Ik deed het gewoon!



    Je was me voor.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top