Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 17 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 170

Discussie: Kutbands

  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ach ik denk dat de duizenden die direct of indirect hulp van Bono of zijn centjes hebben ontvangen t wordt zal wezen.
    En dat maakt hem, door de normale sterveling aan te spreken op de verdeling van geld, minder hypocriet? Lijkt er voor mij sterk op dat hij z'n centjes heeft verdiend juist over de rug van die duizenden die direct of indirect hulp hebben gekregen. Beetje een investering in zichzelf zeg maar.

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ach ja... je cowboy hoed vergeten en dan een Lear jet dat ding laten bezorgen op je vakantie adres terwijl je tussendoor een interview geeft dat we zuiniger om moeten springen met resources.
    Wat ik zo kan vinden is dat ie m met FedEx oid liet bezorgen. Nog steeds excentriek maar ach... Makkelijk lullen vanaf de zijlijn toch?

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    En dat maakt hem, door de normale sterveling aan te spreken op de verdeling van geld, minder hypocriet? Lijkt er voor mij sterk op dat hij z'n centjes heeft verdiend juist over de rug van die duizenden die direct of indirect hulp hebben gekregen. Beetje een investering in zichzelf zeg maar.
    Minder hypocriet? Leg maar eens uit waarom jij m überhaupt hypocriet vindt. Ook zo'n dingetje om te roepen he.... Bono is zooooooo hypocriet. Waarom dan eigenlijk?

    En t lijkt me sterk dat ue over de ruggen van hongerende en AIDS lijdende Afrikaantjes rijk is geworden.

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Geld is geld natuurlijk, hebben we het niet over.
    Het gaat over het exploiteren van je altruïsme.
    Prince of George Michael gaven ook kapitalen uit aan goede doelen maar dat bleek pas na hun dood en ik ga die muziek er niet leuker door vinden maar die artiesten wel degelijk.
    Dus andersom werkt dat ook zo.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Dus Pepe wat jij zegt is eigenlijk dat een beroemdheid bij leven moet stilhouden dat hij aan goede doelen doneert en zodra overleden moet het daarna pas bekend worden 😆🤣🤣🤣
    Wat een redenatie....

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Nee, dat zeg ik niet, dat is JOUW redenatie.
    Dat je die redenatie vrij dom vindt ben ik met je eens.

    Maar waarom ik iemand een eikel vindt is best een interessante discussie natuurlijk dus zet hem op.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Geld is geld natuurlijk, hebben we het niet over.
    Het gaat over het exploiteren van je altruïsme.
    Prince of George Michael gaven ook kapitalen uit aan goede doelen maar dat bleek pas na hun dood en ik ga die muziek er niet leuker door vinden maar die artiesten wel degelijk.
    Dus andersom werkt dat ook zo.
    Ik denk nuet dat Bono zijn altruisme exploiteert. Wel denk Ik dat hij veel aandacht vraagt voor ellende en de bestrijding ervan.

    Vooralsnog hoor ik weinig solide argumenten waarop ik de beste man als hypocriet zou moeten bestemplene.

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    En ik denk dat het vooral afgunst is dat mensen Bono hypocriet of een eikel vinden. De man is succesvol met een rockbandje, en dat al bijna 40 jaar lang, heeft een mooie vrouw en mooie dochters die ook succesvol zijn.
    Tsja, dan is het heel verleidelijk om hem niet te pruimen😂

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    En ik denk dat het vooral afgunst is dat mensen Bono hypocriet of een eikel vinden. De man is succesvol met een rockbandje, en dat al bijna 40 jaar lang, heeft een mooie vrouw en mooie dochters die ook succesvol zijn.
    Tsja, dan is het heel verleidelijk om hem niet te pruimen
    Afgunst, ja natuurlijk. Hier wordt vooral Bono genoemd met reden waarom en geen enkele andere artiest of rijk persoon. Ik zou geen enkele reden weten waarom dan afgunstig te zijn. Je hoeft het echt niet eens te zijn wat betreft Bono, maar om dan de afgunst vlag te hijsen is wel erg goedkoop.

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Minder hypocriet? Leg maar eens uit waarom jij m überhaupt hypocriet vindt. Ook zo'n dingetje om te roepen he.... Bono is zooooooo hypocriet. Waarom dan eigenlijk?

    En t lijkt me sterk dat ue over de ruggen van hongerende en AIDS lijdende Afrikaantjes rijk is geworden.
    Ik hoef niks uit te leggen en al helemaal niet in de gebiedende wijs, maar het is ook al ver uitgelegd waarom mensen een Bono hypocriet vinden. Bono is deels rijk geworden op onderbuikgevoel, ja dat vind ik. Dat vind ik om de al reeds uitgelegde redenen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top