Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 17 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 170

Discussie: Kutbands

  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik denk dat het ook meer zegt over de muziek business, dan over de forumleden die nog nooit verder zijn gekomen dan een feesttent in schaamharen.

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.488

    Standaard

    Nah.. iedereen die "zijn ding" doet, afgezien of dat succesvol is of niet, heeft mijn zegen.
    Tegen de succesvolle onder ons zeg ik, good for you.
    Daarnaast zijn er nog een aantal muzikanten zoals die hypocriete lul van een Bono waar ik uitslag van krijg maar ik neem aan dat A. ik niet de enige ben enzoja B. dat niemand daar dan wakker van ligt.

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Waarom is Bono hypocriet? Leg es uit? En U2 maakt prettige muziekjes vind ik, geen kutband toch?

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.488

    Standaard

    Leg eens uit als in gebiedende wijs?
    Nou nee.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.360

    Standaard

    In a way, is iedereen die zichzelf inzet voor organisaties als Unicef & Amnesty, hypocriet wanneer die meer dan (ballpark figure) 1.5 miljoen op zijn rekening heeft staan, een paar leuke auto's heeft en zeg twee huisjes ofzo.
    Mensen als Bono, Jagger, Richards, zijn zwaar vermogend, het is goed wanneer ze aandacht vragen voor arme kindjes met gezwollen buikjes en vliegen op hun ogen, maar het blijft moeilijk rijmen, wanneer je zelf in privéjets de wereld rondvliegt, om 10.000 euro p/h modellen te neuken, in 10.000 euro p/dag hotelkamers.

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.488

    Standaard

    Ach ja... je cowboy hoed vergeten en dan een Lear jet dat ding laten bezorgen op je vakantie adres terwijl je tussendoor een interview geeft dat we zuiniger om moeten springen met resources.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #97
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Ik zeg: brievenbusfirma's in belastingparadijs NL.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    In a way, is iedereen die zichzelf inzet voor organisaties als Unicef & Amnesty, hypocriet wanneer die meer dan (ballpark figure) 1.5 miljoen op zijn rekening heeft staan, een paar leuke auto's heeft en zeg twee huisjes ofzo.
    Mensen als Bono, Jagger, Richards, zijn zwaar vermogend, het is goed wanneer ze aandacht vragen voor arme kindjes met gezwollen buikjes en vliegen op hun ogen, maar het blijft moeilijk rijmen, wanneer je zelf in privéjets de wereld rondvliegt, om 10.000 euro p/h modellen te neuken, in 10.000 euro p/dag hotelkamers.
    Ach ik denk dat de duizenden die direct of indirect hulp van Bono of zijn centjes hebben ontvangen t wordt zal wezen.

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.360

    Standaard

    Ja, 't is een terugkomende discussie hier.
    Komt precies op hetzelfde neer als Serious Request, en Giel die 5 ton wegkaapt bij de publieke omroep om Porsches mee te kopen.
    Je kan twee kanten in redeneren.
    Als je het goede zoekt in de mens, is Giel daarmee beter dan degene die zijn euro in zijn zak houdt, agree, maar ik ken een aanleg voor misantropie, dan zie je die dingen gewoon anders.

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    De mensen die integer en niet hypocriet zijn hebben het geld niet om in die mate financiële steun te geven als de Bono’s van deze wereld.
    Dus ja.... hypocriet of niet het is wel goed dat er enkele rijken zijn die wel begaan zijn met het leed in minder ontwikkelde gebieden.
    De organisaties als het Rode Kruis en Terre des Hommes zijn pas hypocriet, goede doelen steunen en ondertussen dik betaalde managers op de loonlijst hebben staan. Ik vraag me altijd af welk percentage van de euro’s daadwerkelijk naar de hulpbehoevenden gaat bij dat soort organisaties.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top