Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 170

Discussie: Kutbands

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Smaken verschillen.. Maar ik heb nu wel een goeie naam bedacht voor als ik zelf een bandje ga oprichten. kutband! (band bestaat nog geeneens maar iedereen heeft 't er al over..)
    Helaas, vrienden van me hadden een paar jaar terug al de Grote Kutband (wat op zich wel een vrij terechte naam was). De "Kleine Kutband"zou nog wel vrij zijn..
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  2. #42
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard



    Mijn zus was vanmorgen bij me omdat ik jarig ben geweest en ik draaide dit voor haar. Had ze nog nooit gehoord, kippenvel.

    Het nummer gaat over het kind dat ze heeft afgestaan omdat ze er niet voor kon zorgen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Dit topic heet kutbands en Kensington is nog niet genoemd. Waarom niet?

  4. #44

    Standaard

    inderdaad een briljant album!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht


    Mijn zus was vanmorgen bij me omdat ik jarig ben geweest en ik draaide dit voor haar. Had ze nog nooit gehoord, kippenvel.

    Het nummer gaat over het kind dat ze heeft afgestaan omdat ze er niet voor kon zorgen.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dit topic heet kutbands en Kensington is nog niet genoemd. Waarom niet?
    Omdag ze best wel een paar lekkere nummers hebben? Ik vind dit ech wel een goed liedje zeg maar.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Omdag ze best wel een paar lekkere nummers hebben? Ik vind dit ech wel een goed liedje zeg maar.
    https://www.beterhoren.nl/hoortoestellen





  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Omdag ze best wel een paar lekkere nummers hebben? Ik vind dit ech wel een goed liedje zeg maar.
    Het is vooral de zang die me irriteert. Ik krijg er echt jeuk van. Idem bij coldplay, en Nickelback.

  8. #48

    Standaard

    Coldplay heeft, vind ik, 2 erg goede albums en vrij orgineel (de 1e 2albums), daarna ging het allemaal hetzelfde klinken net als u2 de laatste 15 jaar doet.

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik vind Kensington eigenlijk ook niet zo slecht. Er zijn wel twee dingetjes die me steeds meer gaan irriteren. Het eerste dingetje is het volledig kapot geproduceerde geluid van dat clubje. Die band heeft dat om te beginnen al helemaal niet nodig en bovendien draagt dat geluid er aan bij dat alles op elkaar gaat lijken. En dat brengt me direct bij mijn tweede ergernis; de liedjes gaan steeds meer op elkaar lijken! Dat lijkt een bewuste keus. Het klinkt als een duidelijk concept. Ik vond 'Streets' echt super, maar alles wat daarna kwam lijkt een (slap?) aftreksel daarvan. Durf af te wijken, jongens!!! In tegendeel tot D3nnis hou ik zelf enorm van zijn stem (van die van Eloi), maar doordat alles op elkaar lijkt (door de productie en door de voor de commercie geschreven songs) gaat ook die stem me irriteren. Alles lijkt op een trucje, een kunstje. En het ligt er zó dik bovenop dat ik me niet kan voorstellen dat het allemaal toeval is.

    Echt zonde, want mijns inziens zat de band met 'Streets' op een hoogtepunt. En dan moet je op zoek naar nieuwe hoogtepunten en niet gaan herhalen wat je al gedaan hebt. En ja, ook 'Streets' was al overgeproduceerd. Zolang dat werkt is dat prima. Ik denk echter dat, als je dan toch de boel wilt overproduceren, je nog altijd heel veel andere wegen kunt bewandelen, buiten de geijkte paden.

    En dit alles komt uit de koker van iemand die nog nooit iets noemenswaardig heeft bereikt. Dus, het zal ze hoogstwaarschijnlijk een enorme worst wezen.

    Lijken me aardige jongens trouwens, maar dat geheel terzijde.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Helemaal mee eens, Mario! Het is best een goeie band, het is alleen zo ontzettend plat geproduceerd en bedacht dat het niet meer authentiek klinkt. En daar prikken mensen doorheen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top