Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 17 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 170

Discussie: Kutbands

  1. #71

    Standaard

    zoals het spreekwoord luid:

    ik heb grotere zalen leeggespeeld!
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  2. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Kijk eerst pissen jullie met zijn allen over een aantal bandjes die keihard werken heen, maar nu pas halen jullie je lullen uit de broek? Wat klopt er niet.
    keihard werken ???

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Huh Jupiler league niveau?
    Ik vergelijk me eerder met Gijp van vi, heel veel talent, te weinig eruitgehaald omdat ik andere prioriteiten had en heb😂
    Dat niveau van de gitaristen van popbandjes valt hard mee in NL toch?
    Prima na te spelen.
    Ja hoor Gijpie!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Kijk eerst pissen jullie met zijn allen over een aantal bandjes die keihard werken heen, maar nu pas halen jullie je lullen uit de broek? Wat klopt er niet.
    Ik ben het slechts ten dele met je eens. Om te beginnen heb ik eerder (en vaker dan eens) aangegeven dat ik niet graag meedoe aan het bashen van bands (uitzonderingen daargelaten). Ik weiger dat te doen om de redenen die jij ook al aangeeft, omdat het vaak hard werkende groepjes betreft die bovendien doorgaans moeten presteren op een veel groter podium (niet alleen in letterlijke zin, maar vooral figuurlijk). Dat is een heel ander kopje thee.

    Dit gezegd hebbende, ik hoef niet op Pinkpop te hebben gespeeld om mijn verwondering uit te spreken over het feit dat daar ooit Bettie Serveert op het hoofdpodium heeft gestaan. Waar Spike van Direct hier vaak onterecht gebasht wordt, terwijl die gozer muziek leeft, ademt en bovendien gewoon goede songs kan schrijven en super gitaar speelt, konden die gasten van Bettie Serveert er bewezen geen ene reet van. Dat groepje dreef op de geile uitstraling van de zangeres, die soms een pakkende deun wist te pennen.
    Ik hoef ook geen grote prijs gewonnen te hebben om te vinden dat die Hazesfiguur niet kan zingen, geen fatsoenlijke tekst kan schrijven en dat ze feitelijk een lachertje is. Ik hoef ook geen hitsingle te hebben geschreven om te horen dat Dinand Woesthofffffff zingt alsof ie bezig is een verse, veel te hete, nattige bonk stront te gorgelen.

    Iedereen heeft recht op een mening en het is dan wel zo prettig als je die mening een beetje weet te onderbouwen. Over 'lullen uit de broek halen' gesproken... Als iemand telkens zijn erectie voelt verdwijnen zodra bandje A een liedje speelt, dan vind ik dat persoonlijk een bijzonder goede reden om een grondige bloedhekel te hebben aan bandje A. Je zal 'm maar in Doutzen Kroes hebben hangen en bandje A komt ongevraagd langs op de radio. Heb je toch weer even een trauma te pakken.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik ben het slechts ten dele met je eens. Om te beginnen heb ik eerder (en vaker dan eens) aangegeven dat ik niet graag meedoe aan het bashen van bands (uitzonderingen daargelaten). Ik weiger dat te doen om de redenen die jij ook al aangeeft, omdat het vaak hard werkende groepjes betreft die bovendien doorgaans moeten presteren op een veel groter podium (niet alleen in letterlijke zin, maar vooral figuurlijk). Dat is een heel ander kopje thee.

    Dit gezegd hebbende, ik hoef niet op Pinkpop te hebben gespeeld om mijn verwondering uit te spreken over het feit dat daar ooit Bettie Serveert op het hoofdpodium heeft gestaan. Waar Spike van Direct hier vaak onterecht gebasht wordt, terwijl die gozer muziek leeft, ademt en bovendien gewoon goede songs kan schrijven en super gitaar speelt, konden die gasten van Bettie Serveert er bewezen geen ene reet van. Dat groepje dreef op de geile uitstraling van de zangeres, die soms een pakkende deun wist te pennen.
    Ik hoef ook geen grote prijs gewonnen te hebben om te vinden dat die Hazesfiguur niet kan zingen, geen fatsoenlijke tekst kan schrijven en dat ze feitelijk een lachertje is. Ik hoef ook geen hitsingle te hebben geschreven om te horen dat Dinand Woesthofffffff zingt alsof ie bezig is een verse, veel te hete, nattige bonk stront te gorgelen.

    Iedereen heeft recht op een mening en het is dan wel zo prettig als je die mening een beetje weet te onderbouwen. Over 'lullen uit de broek halen' gesproken... Als iemand telkens zijn erectie voelt verdwijnen zodra bandje A een liedje speelt, dan vind ik dat persoonlijk een bijzonder goede reden om een grondige bloedhekel te hebben aan bandje A. Je zal 'm maar in Doutzen Kroes hebben hangen en bandje A komt ongevraagd langs op de radio. Heb je toch weer even een trauma te pakken.
    Prima hoor. Ik persoonlijk ga liever gitaarspelen ipv luisteren naar artiesten die me niet aanstaan en dan op eoa forum hele lappen tekst wijden aan hoe kut ze zijn. Ieder zijn ding zeg maar. Het valt me vaak op dat de paar écht goede gitaristen en muzikanten op dit forum ook nooit mee doen aan dat bashen.

    En over Hazesdinges, heb haar nooit live gehoord, maar op de radio en dat klonk prima. En de teksten waren simpel edoch doeltreffend.

    En Kane, niet mijn ding, niet mijn zang maar weinig mis mee muzikaal gezien.

    En ja, iedereen, ook de ondermaatse huiskamergitarist, mag kritiek hebben op iedereen, maar t staat allemaal zo... kweennie.

    Anyway, carry on. Enjoy

  6. #76

    Standaard

    En mag je bv als voetballiefhebber ook geen mening hebben over de trainerkwaliteiten van Danny Blind?

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    je hebt ergens wel een punt.. het wemelt hier van die spreekwoordelijk beste stuurlui die aan wal staan (misschien behoor ik daar ook wel toe...point taken) .. anderzijds: I do not need to be a chef to taste the diner.... en ook wij ondermaatse huiskamer gitaristen zijn 'publiek' met een idee over wat de ene soort muziek onderschijt van de andere....
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    De antwoorden/commentaren op jullie beide staan al in mijn vorige post Maar ga vooral door, laat je door mij geen strobreed in de weg leggen Ik zeg ook niet dat ik er zelf nooit schuldig aan ben ofzo hoor

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.264

    Standaard

    Mystic .... ook zo'n kutband.





  10. #80
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Ik heb opnamen gemaakt van bandjes waar ik nu zelfs kippenvel van krijg als ik er aan denk. Maar ik heb ze nooit op de TV gezien, wat ik aan de ene kant betreur en aan de andere kant denk ik dat het goed voor ze is om niet in die mallemolen terecht te komen.

    Prachtige nummers met enorme climaxen en prachtige teksten waarvan de emotie af spat en ook echt gemeend was.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top