Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 17 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 170

Discussie: Kutbands

  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik hoef niks uit te leggen en al helemaal niet in de gebiedende wijs, maar het is ook al ver uitgelegd waarom mensen een Bono hypocriet vinden. Bono is deels rijk geworden op onderbuikgevoel, ja dat vind ik. Dat vind ik om de al reeds uitgelegde redenen.
    Als jij verder geen moeite neemt om uit te leggen waarom jij hem hypocriet vindt, en dan ook nog eens gaat mauwen over gebiedende wijzen, ga ik je verder ook niet serieus nemen. Geen idee wat je met onderbuikgevoel bedoelt in deze. En t zal me verder ook allemaal wordt vinden. Ik vind uberhaupt deze topic zo triest als maar kan.

  2. #112

    Standaard

    Feit is wel dat Bono een gigantische drol is.

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabrieksinstellingen Bekijk bericht
    Feit is wel dat Bono een gigantische drol is.
    Feit is dat de duizenden die doo hem en zijn doekoe geholpen zijn waarschijnlijk wel wat anders aan hun hoofd hebben dan hem een dol te vinden. Zoals bijv net genoegn eten en drinken verkrijgen om de dag te overleven enzo. Medicijnen om wat langer te kunnen leven ezo.

    Ik heb verder niet meer zo'n zin in zure ouwe huiskamergitaristen die afgeven op hen die wel succesvol zijn Doei,

  4. #114

    Standaard

    Na drie weken in constipatie te hebben gezeten poept Randy Marsh zo een grote drol uit dat hij een held wordt wanneer hij aan zijn kameraden van het lokale café zijn grote ontlasting laat zien. Hij besluit te bellen naar het Guinness Book of Records, maar wordt doorverwezen naar het European Faecal Standards and Measurements Institute in Zürich. Randy's drol blijkt een gewicht te hebben van 8,6 Couric (1 Couric is 2½ pond). Daarmee is hij de nieuwe recordhouder. De organisatie neemt contact op met de vorige recordhouder, om hem te vertellen dat hij zijn record kwijt is. Dit blijkt Bono te zijn.

    In een speciale ceremonie krijgt Randy - als eerste Amerikaan ooit - het record in handen. Maar de ceremonie wordt onderbroken door een video van Bono, die zegt dat hij zojuist een drol van 9,5 Couric heeft geproduceerd en dat hij dus de recordhouder blijft. Niemand heeft deze drol echter ooit gezien, behalve Bono zelf.

    Randy wil het opgeven, maar zijn vrienden weten hem over te halen om te gaan trainen en zo het record weer terug te nemen van Bono. Bij een echografie blijkt zijn ontlasting al 14 Couric te wegen. Bono weet er echter voor te zorgen dat Randy van de jury zijn ontlasting moet laten gaan in Zürich. Randy's zoon Stan pleit bij Bono om zijn record op te geven ten gunste van zijn vader, maar Bono wil absoluut geen number two (Amerikaanse uitdrukking voor een grote boodschap) zijn. Bono's butler neemt Stan mee naar Zürich en vertelt hem de waarheid: Bono is niet de recordhouder, hij is het record.

    Bij de recordpoging geconfronteerd met het geheim, onthult de leider van het European Faecal Standards and Measurements Institute dat hij de recordhouder is, en in 1960 Bono heeft gebaard en grootgebracht als een kind. Ook zegt de man dat zelfs als Bono's laatste record een leugen was, hij zelf nog altijd zo'n 80 Couric weegt, wat stukken meer is dan het gewicht van Randy's ontlasting. Hierna produceert Randy echter een drol van een paar meter, die een gewicht heeft dat door de wetenschappers op ruim 100 Couric geschat wordt. Randy krijgt daarop een Emmy-award in zijn drol gestoken.

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Als jij verder geen moeite neemt om uit te leggen waarom jij hem hypocriet vindt, en dan ook nog eens gaat mauwen over gebiedende wijzen, ga ik je verder ook niet serieus nemen. Geen idee wat je met onderbuikgevoel bedoelt in deze. En t zal me verder ook allemaal wordt vinden. Ik vind uberhaupt deze topic zo triest als maar kan.
    Nog even volhouden Fusion, de winter is bijna voorbij en de langere dagen komen er aan.

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Feit is dat de duizenden die doo hem en zijn doekoe geholpen zijn waarschijnlijk wel wat anders aan hun hoofd hebben dan hem een dol te vinden. Zoals bijv net genoegn eten en drinken verkrijgen om de dag te overleven enzo. Medicijnen om wat langer te kunnen leven ezo.
    You're not joking Einstein. En nou rijmt Bono z'n zogenaamde medeleven ineens wel met z'n levensstijl? Of weiger je dat gewoon te zien omdat ie soms ook nog wel 's wat centjes vergaart voor Afrika? Ja, da's een prima actie, maar wordt tamelijk hypocriet als je er bepaalde acties op nahoudt. Nee, klopt, dat maakt de centjes die arme mensen nodig hebben er niet minder op. Joh, echt?

    Ik heb verder niet meer zo'n zin in zure ouwe huiskamergitaristen die afgeven op hen die wel succesvol zijn Doei,
    Hier kon ik een klein lachje toch niet onderdrukken. Je leeftijd weet ik niet, maar zuur? Check. Huiskamergitarist? Check. Ik heb echt geen hekel aan je, maar echt in elke discussie; alles wat niet in je straatje past begin je verzuurt te reageren en roept iedereen tot de orde waar je het niet mee eens bent. We hoeven het toch niet eens te zijn, lijkt me. Ik heb daar in ieder geval geen moeite mee en ik denk het gros hier niet. Als jij Bono te wauw vindt, helemaal goed man. Niemand ontneemt je dat. Maar kom nou alsjeblieft niet met afgunst vlag, want dat is echt zo goedkoop... Hitler was tot op zekere hoogte ook erg succesvol, binnen zijn ideaal. Ben ik nu afgunstig omdat ik me toch niet zo in de persoon kan vinden?

  7. #117
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Dit is de klassieke domme en misplaatste "kun jij het beter dan" dooddoener.

    Als jij een appel koopt bij de groenteboer die niet te te vreten blijkt te zijn accepteer je toch ook niet als die groenteboer regageert met "kun jij betere appels kweken dan"? Als jij je uitlaat laat vervangen en hij flikkert er een dag later al af ga je toch ook terug naar je garage en en zou je nooit een "kun jij het beter dan" reactie accepteren.

    Dus,
    Dat je iets zelf niet (beter) kan mag nooit een reden zijn om er geen mening over te mogen hebben.
    Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Zo vind ik dus ook dat iemand die weinig kaas heeft gegeten van elektronica wel degelijk een mening mag hebben over de geluidkwaliteit van bepaalde effecten of andere apparatuur.

  8. #118
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    In a way, is iedereen die zichzelf inzet voor organisaties als Unicef & Amnesty, hypocriet wanneer die meer dan (ballpark figure) 1.5 miljoen op zijn rekening heeft staan, een paar leuke auto's heeft en zeg twee huisjes ofzo.
    Mensen als Bono, Jagger, Richards, zijn zwaar vermogend, het is goed wanneer ze aandacht vragen voor arme kindjes met gezwollen buikjes en vliegen op hun ogen, maar het blijft moeilijk rijmen, wanneer je zelf in privéjets de wereld rondvliegt, om 10.000 euro p/h modellen te neuken, in 10.000 euro p/dag hotelkamers.
    Al een tijd geleden zei Bono zoiets van; de mensen zagen daar 4 jonge muzikanten met zuivere motieven terwijl dat eigenlijk niet zo was. We zijn de muziek in gegaan omdat we geen trek hadden om voor een baas te gaan werken. En dat laatste, daar kan ik helemaal inkomen.

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Bazart... Ik krijg er stenen kloten van. Alsook Selah Sue.

    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Al een tijd geleden zei Bono zoiets van; de mensen zagen daar 4 jonge muzikanten met zuivere motieven terwijl dat eigenlijk niet zo was. We zijn de muziek in gegaan omdat we geen trek hadden om voor een baas te gaan werken. En dat laatste, daar kan ik helemaal inkomen.
    Ach, als je echt je centen met je muziek verdient (en dat doen ze ) dan vind ik dat er toch wel sprake is van zuivere motieven.
    Artistieke integriteit is iets anders, wanneer je daartoe schlagers begint te spelen natuurlijk.
    En hoewel ik geen U2 fan ben, muzikaal hoef ik ze niet af te zeiken, wat dat betreft ben ik met Fusion; do I care ?
    Het is meer de lifestyle van de filthy ridge in het bijzonder die me tegenstaat.
    Er is gewoon een grens wat mij betreft voor vermogen, op een gegeven ogenblik houdt het op, houdt het op ook om het in eigen bezit te houden, vanaf een bepaald bedrag (nader te bepalen), kan je geen filantroop zijn, mits je niet alles daarboven weg geeft.
    Waarmee niets mis overigens, een mens hoeft geen filantroop te zijn, maar wek dan ook die indruk niet, dat is een beetje mijn punt, dat gedweep met goede doelen, fijn, ja iedere euro is welkom.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top