Hey,

ik denk erover om mijn rv5 te skippen en een rv500 aan te schaffen voor mijn grotendeels stereo-pedalboard. Nu heb ik een timeline en mobius in de stereoloops van mijn musicomlab (IV) en de outputs van de musicomlab stereo naar de rv5 (die zit dus niet in een loop). op deze manier kan ik altijd simpel kiezen tussen mono of stereo door bij mono alleen output A te pakken van de rv5 (die doet namelijk sum to mono, ook de effecten die ervoor zitten zoals de timeline) en bij stereo pak ik zowel output A als B naar twee verschillende amps.

De vraag is (en misschien weten de rv500 bezitters dat, of kunnen ze het checken), of de rv500 dat ook doet? uit de manual denk ik te lezen dat de rv500 dat ook doet, maar het staat er niet letterlijk (staat trouwens ook niet in de manual van de rv5, maar dat kan ik zelf testen en horen).

Dit is wel een verdomd handige feature, dus erg jammer dat het niet helder in de handleiding staat. Shame on boss. Als het niet zou kunnen heb ik naast de rv500 een output kastje nodig wat dit wel kan doen. En dan zou de aanschaf van de rv500 weer leiden tot nog meer uitgaven... Kan, maar liever niet. Hopelijk zijn hier mensen die dit weten of kunnen testen.

grtzzz!