Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1

    Standaard Chassis plug pedalboard

    Ik hoop na levering vandaag eindelijk over te kunnen stappen op een kunststof pedalboard (in plaats van hout). Nu leek het mij mooi om van die “chassis plugs” daarop te maken, waardoor alle in- en outputs netjes naast elkaar zitten. Iemand hier ervaring mee? Ik zie bijvoorbeeld dat je kan kiezen tussen kleine plugs (die dan gesoldeerd moeten worden) en grote plugs (die je alleen hoeft vast te zetten en waar je aan weerskanten een kabel in moet prikken). Wat is handiger/slimmer/beter en waarom? 😊😊

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Mijn eerste vraag is: is jouw pedalboard stevig genoeg om chasisdelen in te zetten? Omdat je zegt van kunststof.
    Als dat kan zou ik er neutrik chasis delen inbouwen...... Gewoon die je moet solderen dus.

  3. #3

    Standaard

    Goed punt, ik had zelf eigenlijk het idee een of ander plaatje dat ik aan / op het pedalboard kan vastmaken met daarin de gaten voor de in- en outputs... 😬

  4. #4

    Standaard

    Een kunstig pedalboard? Wat is dat voor eentje?

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Kunstig of kunstzinnig?

  6. #6

    Standaard

    Kunstig? Hahaha ik heb een Harley Benton gekocht 😉 Ik dacht eraan bijvoorbeeld tussen twee van die “balkjes” van het board een plaatje met wat gaten te krijgen waar ik de in- en outputs in kan monteren, zodat ik daar na afloop mijn jack- en XLR-kabels weer in kan prikken.

  7. #7

    Standaard

    Zie het nu pas.... Kunstof bedoelde ik uiteraard.

  8. #8

    Standaard

    Eens gekeken op Thomann, maar alle HB pedalboards lijken mij toch echt aluminium. Of zie ik er een over het hoofd?

  9. #9

    Standaard

    Excuus, aluminium bedoelde ik 😂

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top