Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Discussie: Dotan

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard Dotan

    Is er nog geen 'wat vinden wij van Dotan-topic'?

    Ik zie hem nog zitten bij DWDD, vertellend over hoe hij naast een meisje zat dat niet door had dat ze naast haar grote idool zat. Wat voor griezel is dat dan weer?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik las het artikel in de Volkskrant, erg boeiend stuk.
    Hoe strafbaar is Dotan? En hebben de eigenaren van de afbeeldingen een zaak als ze hem gaan aanklagen?
    Als klap op de vuurpijl werd de achtergrond zang van de sessie muzikanten vervangen door Dotan zelf met als doel meer geld tw verdienen aan de hit Home.
    Heel triest om op die manier geld te verdienen als muzikant en zeer oncollegiaal naar andere muzikanten..
    Ik denk dat dit nog maar het topje van de ijsberg is en meer artiesten zich hieraan schuldig maken.

  3. #3

    Standaard

    Ik hoorde dat hij een ‘grens over was gegaan’ en nam aan dat hij in Duitsland had getourd. Maar nee, gelukkig niet.
    Het gebruik van spin doctor, copy writers, nep nieuws schrijvers en ander ongemak lijkt volledig geaccepteerd.
    Dus op dat punt lijken we het point of no return voorbij te zijn; ik kan me niet voorstellen dat ze zich op dit punt veel aantrekken van mijn mening.

    Dat Dotan ernstig hulp moet zoeken, het liefst van iemand die wat weet van verstandelijke handicaps etc., dat lijkt mij tamelijk handig. Ik veronderstel dat hij zijn geloofwaardigheid helemaal kwijt is. Voor zover die dat had. Ik kan mij geen enkel lied voor de geest halen waarvan ik zeker weet dat hij daaraan iets heeft bijgedragen.

    Een non artiest met non nieuws, die in zijn eigen schijn werkelijkheid is gaan geloven.
    En ik hoop dat zijn mammie haar mond nu een beetje houdt. Die dreigde dat Dotan zou emigreren als de lastercampagne tegen hem niet zou ophouden. Dotan lijkt een beetje dingest.
    Mijn mening maar.
    Fijn topic heer Vulv! U bent een beschaafd persoon. Neem de plaats in van Dotan en we lullen nergens meer over.
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 19 april 2018 om 08:07 Reden: Typo
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Jaja, had hem al aangetipt.
    We vonden ook het shaming van de moraalridders niet heel tof, licht concensus.
    Maar goed, Dotan heeft een sorry filmpje vanuit New York gestuurd
    dat die zelfbedachte leukemie patiënt misschien niet zo handig was gezien de commotie
    en doei! kusjes!

    Dus de kous lijkt me af?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Een affe kous na wat excuses? Deze kous is nog lang niet af.

    Dat wij ons graag laten besodemieteren is een feit. Ik kan er zelfs goed mee leven. Willen wij niet allen stiekem een vrouw die mbv wat mascara, lippenstift, hoge hakken en kipfilet er nét iets begeerlijker uitziet dan zonder dat al? Eenmaal in bed zal het ons worst, dan ligt de focus immers vooral bij de vagijn.
    Maar iemand die kankerpatiëntjes verzint en facebook-profieletjes van gestorven tienermeisjes misbruikt (zoiets was het toch?) om er zelf beter door uit te laten zien? Nee, dan mag je wat mij betreft wat dieper door het stof.
    Ik ben een rancuneus mens.

    En Gus, ik wil zijn twee benen wel hebben. De rest mag ie houden.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Ik had nog nooit van Dotan gehoord. Mis ik nu iets?
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Ik wist ook niet wat een Dotan was.
    Nu nog steeds niet echt maar ik denk dat ik er niet wakker van ga liggen.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ach, het is zo'n artiest waarvan je een deun hoort en denkt 'goh, geinig mupke'. Vervolgens hoor je meerdere mupkes van de knul en kom je erachter dat al zijn mupkes volledig inwisselbaar zijn. Sommige mensen noemen dat 'een eigen stijl'. Ik noem het vooral een gebrek aan fantasie. Voor wat betreft dat laatste had ik het dit keer mis. Fantasie heeft ie blijkbaar genoeg. En het is een uitmuntend acteur. Wat dat aangaat lijkt ie veel op mijn laatste ex.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Ik wist ook niet wat een Dotan was.
    Nu nog steeds niet echt maar ik denk dat ik er niet wakker van ga liggen.
    Dit. Wat een verspilde energie om al dat oninteressante 'niuews' te volgen zeg

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    Wotan, wiens hond is dat nu weer?

    Oh die. Dotan, daar heb ik een broertje dood aan.

    Toen hij ontdekte dat die Volkskrant(?)journo's zijn fake-volgers aan het analyseren waren had ie er snel nog 100.000 bij moeten kopen. Had ie ze helemaal gek mee gekregen.

    Die social media, dat zijn toch ook marketing- en imagoplatforms, waarom zou je die niet gebruiken voor marketing- en imagodoeleinden? Beetje rare beschuldiging. Alsof je een winkel of webshop niet zou mogen gebruiken om iets te verkopen.

    Dat van die leukemiepatiënt die er helemaal bovenop kwam dankzij Wotan is natuurlijk ongeloofwaardig. van zijn muziek wordt je juist ziek. Waarschijnlijk kreeg ze pas leukemie nádat ze naar hem ging luisteren.

    Het lijkt me op zich ook wel een grappige trolactie, op de twitters, facebooks, gastenboeken en fora van alle artiesten en BN'ers hetzelfde bericht posten dat je doodziek was maar er dankzij hen weer helemaal bovenop kwam. En dan wachten tot die narcistische sukkels met dat bericht naar de pers stappen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top