Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: studiodagboek

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ik heb inderdaad dat album van Rouge geluisterd. Absoluut goeie rock, alleen de zangeres vond ik niet mn smaak. Zo eentje moet toch te vinden zijn, of niet? Ze is bijvoorbeeld zeker niet beter dan een doorsnee zangeres uit een professionele coverband. Wel ben ik van mening dat het persoonlijk moet klikken met iemand. Zeker omdat jij alles deed in die band qua componeren en PR moet je iemand vinden die in dienst van jou staat.
    Leuk idee van dat studio dagboek. Ook een aardige drummer zal vast een goeie studio drummer zijn, ik neem aan dat het zn artiestennaam is? Niet echt Frans��
    Succes met je album en hopelijk slaat het aan in Europa!
    Arf, man! In Frankrijk en Belgïe kwamen tijdens vorig eeuw veel Italiaanse immigranten aan om werk in de metallurgie te nemen. Wij hebben echt grote Italiaanse gemeenschappen. Maar die zijn goed ingeburgerd. De vader van mijn moeder was zelf italiaans trouwens.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Iedere community, of dat een echt dorp is of een electronisch dorp, heeft een zekere sociale samenhang nodig.
    Een bepaalde mate van interesse in elkaar.
    Als die samenhang ontbreekt gaan er belangrijke bestanddelen verloren.

    Ik heb al eerder een poging gedaan om je dat uit te leggen, maar het heeft tot nu toe bij jou alleen maar ergernis gegeven. Ik hou nadrukkelijk rekening met de mogelijkheid dat dat komt doordat ik het niet goed uitleg.

    Je gebruikt dit forum, en dit deel van het forum als platform voor je muziek. We zien je dus alleen als het jou uitkomt, we krijgen dat te zien wat volgens jou je muziek het beste tentoonstelt.
    Opwarmertje zus, opwarmertje zo en tada!!! Er is een nieuwe cd/stream of wat dan ook geboren.
    Deviante stemmen worden streng toegesproken. JIJ moet eerst....., voordat JIJ.....
    Ja, ik overdrijf bewust iets.

    In vrijwel alle buitenlandse fora bestaat de verplichting ook te participeren in de gesprekken over de muziek voor anderen voordat je het recht krijgt je eigen muziek te etaleren.
    Hier geldt die verplichting weliswaar niet, maar je vraagt je af of dat verstandig is.

    Vergis je niet, dit is een open deel van het forum en ook andere geïnteresseerde musici, of componisten kijken mee. De onsociale opstelling wordt opgemerkt en van commentaar voorzien. Dat is een proces dat zich niet noodzakelijkerwijs in jouw voordeel uit zal pakken.

    Om even helemaal voor mijzelf te spreken: ik verdom het gewoon om slaafs te wachten tot ik als onbezoldigd klapvee mag opdraven.
    Reciprociteit, vriend, is waar het op plekken als deze om draait. Snelle vingers en een slechte manier van sociaal functioneren heeft meer vaklui opgebroken. En een gebrekkig zelfbeeld, zou ik daaraan nog even willen toevoegen. Wat kan het mij schelen wat voor een drummer een stukje cover van Pil Collins ten beste geeft? Daar is ‘sounds’ ook niet voor bedoeld.

    Nou zijn er twee manieren om dit te lezen:
    1
    Als dictaat. Ik blaf jou wat toe en mijn mening is wet.
    Of, 2
    Mij gaat dit stukje van het forum ter harte en hier spreekt een van de eerste mensen in NL die je EP in de auto had liggen.

    Aan jou de keus.
    Vriendelijke groet, Gus
    Hoi Gus,

    Jij hebt absoluut gelijk. Ik reageer niet vaak genoeg op andere discussies. Maar blijkbaar heb ik vaker gereageerd dan wat jij denkt (denk ik hehe). Ik kijk meestaal naar de 2-3 posts aan de top als ik hier ben en laat wat horen als ik iets interessant kan zeggen. Maar ik ben inderdaad hiermee niet regelmatig.

    Dat is een kwestie van tijd/focus/planning. Ik kom hier als ik iets nieuw heb te zeggen. Dat lijkt me normaal. Ik ben dus niet helemaal mee met de manier waarop jij dat brengt. Ook als arjanb01, Fusion en jou zeer regelmatig hier zijn en duidelijk die forum laten leven, beleef ik dit op een andere manier. En ik heb het indruk gehad dat dit voor de meeste mensen geldt.

    Verder neem AJB ook in rekening dat ik me niet persee zo confortabel voel als jou met Nederland. Dit is niet mijn moedertaal en ik spreek veel beter Engels of Spaans. Vooral sinds dat ik verhuisd ben. Dat neemt veel meer tijd dan jullie om te reageren... en heb altijd veel misverstanden geleverd.

    Het is ook omdat ik mijn planning probeer ook onder control te houden. Anders zou ik de hele dag screensucken (Niet echt goede Nederlands, maar jij zal begrijpen wat ik hiermee bedoel). En daarmee voel ik me slecht. Ik besteed liever tijd aan mijn kunst/vrienden/familie. Niet slecht bedoeld. Heb altijd onze gesprekken leuk gevonden... maar ben toch meer een real life sort of guy. Daarom ben ik ook vaak "to the point".

    Dictaat? Haha Man, wees niet zo serieus. Wat is dat voor een reactie? Eigenlijk sorry dat jij dit dacht. Ik ben absoluut voor communicatie, en hoor altijd graag alle meningen. Ik deel ook graag de mijne. Ik weet alleen niet of die zo interessant kan zijn.

    Over de video van die drummer... man, ik wilde gewoon delen dat hij gewoon kan grooven. Ik weet dat jullie niet echt complexe dingen leuk vinden. Maar volgens mij speelt Jelly dit stuk van Phil Collins op een fantastische manier, en met zo veel enthousiasme. Ik krijg zelf vreugde van. Ik had die reactie van jou niet echt verwacht. Maaaa... tastes I guess.

    Ik waardeer echter je reactie. En snap ook je punt.

    Kusjes!
    Laatst gewijzigd door USofguitar; 8 februari 2018 om 14:02

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    ik ben ook meer van luisteren naar liedjes dan verpiswedstrijden.

    ik wilde dus wat van de gemaakte muziek luisteren om eens wat te horen.
    Blijkt www.rougeunited.com niet te bestaan......???

    Doe ik iets fout? Dat is toch de link in je handtekening naar je band?

    overigens, je speelt gitaar in het nederlands maar geeft les in het engels?
    Ik zou altijd een leraar zoeken en niet een teacher. Dat communiceert voor mij stukken makkelijker bij lessen.
    Dank je voor de opmerking. Was lang niet op de forum gekomen. De website is inmiddels verwijderd idd. Ik heb het verbeterd.

    Mijn handtekening is gewoon een "ready-to-use formula". Ik geef lessen in Frans, Engels of Nederlands.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door USofguitar Bekijk bericht
    Ik weet dat jullie niet echt complexe dingen leuk
    Euh...

    :?

    ik luister voor zeker meer dan 50% hele, hele technische shizzle. En ik ben volgens mij niet de enige hoor

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Leuk Ulrich! Ik ga je volgen
    Ben benieuwd!!

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Euh...

    :?

    ik luister voor zeker meer dan 50% hele, hele technische shizzle. En ik ben volgens mij niet de enige hoor
    OK. Sorry. Dan niet voor jou bedoeld.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top