Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: studiodagboek

  1. #1

    Standaard studiodagboek

    Hallo,

    Ik hou me momenteel bezig met de opnames van mijn eigen instrumental studio EPje.

    Mogen jullie interesse hebben maak ik video's tegelijk met de opnames:




  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Leuk hoor. Zullen vast wel mensen geinteresseerd in zijn. Ik niet Maar je bent en blijft natuurlijk een fantastische gitarist. Klinkt weer lekker!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Leuk hoor. Zullen vast wel mensen geinteresseerd in zijn. Ik niet Maar je bent en blijft natuurlijk een fantastische gitarist. Klinkt weer lekker!
    Misschien moet jij ten eerste naar het album luisteren voordat jij een mening gaat vormen. Die zal kort maar verassend zijn. Ik zal meer kanten van mijn spelen en songwriting laten zien. Just sayin...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Leuk idee, ben wel benieuwd wat je nog meer kunt dan wat je ons tot nu toe liet zien.
    Alle instrumenten zelf aan het inspelen? Zie je ook basgitaar spelen.
    Hoe gaat het verder met Rouge United?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Leuk idee, ben wel benieuwd wat je nog meer kunt dan wat je ons tot nu toe liet zien.
    Alle instrumenten zelf aan het inspelen? Zie je ook basgitaar spelen.
    Hoe gaat het verder met Rouge United?
    Ik zal zeker er veel meer laten horen dan wat op mijn youtube channel staat, of van de laatste album van Rouge United, man. Had jij trouwens het album van Rouge United gehoord, of niet? Click anders hier..
    Ha Rouge United bestaat niet meer. Heb nooit de goede zangeres gevonden. Life happens. Let's move on to something new.

    Alles behalve drums speel ik. Drums zijn door Franse drummer Jelly Cardarelli ingespeeld.



    En dat is Jelly. Check ff his channel... mochten jullie de tijd hebben.


  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik heb inderdaad dat album van Rouge geluisterd. Absoluut goeie rock, alleen de zangeres vond ik niet mn smaak. Zo eentje moet toch te vinden zijn, of niet? Ze is bijvoorbeeld zeker niet beter dan een doorsnee zangeres uit een professionele coverband. Wel ben ik van mening dat het persoonlijk moet klikken met iemand. Zeker omdat jij alles deed in die band qua componeren en PR moet je iemand vinden die in dienst van jou staat.
    Leuk idee van dat studio dagboek. Ook een aardige drummer zal vast een goeie studio drummer zijn, ik neem aan dat het zn artiestennaam is? Niet echt Frans😉
    Succes met je album en hopelijk slaat het aan in Europa!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door USofguitar Bekijk bericht
    Misschien moet jij ten eerste naar het album luisteren voordat jij een mening gaat vormen. Die zal kort maar verassend zijn. Ik zal meer kanten van mijn spelen en songwriting laten zien. Just sayin...
    Je snapt me niet. Je album zal vast te gek zijn. Je studiodagboek vind ik niet zo interessant om te volgen.

  8. #8

    Standaard

    Iedere community, of dat een echt dorp is of een electronisch dorp, heeft een zekere sociale samenhang nodig.
    Een bepaalde mate van interesse in elkaar.
    Als die samenhang ontbreekt gaan er belangrijke bestanddelen verloren.

    Ik heb al eerder een poging gedaan om je dat uit te leggen, maar het heeft tot nu toe bij jou alleen maar ergernis gegeven. Ik hou nadrukkelijk rekening met de mogelijkheid dat dat komt doordat ik het niet goed uitleg.

    Je gebruikt dit forum, en dit deel van het forum als platform voor je muziek. We zien je dus alleen als het jou uitkomt, we krijgen dat te zien wat volgens jou je muziek het beste tentoonstelt.
    Opwarmertje zus, opwarmertje zo en tada!!! Er is een nieuwe cd/stream of wat dan ook geboren.
    Deviante stemmen worden streng toegesproken. JIJ moet eerst....., voordat JIJ.....
    Ja, ik overdrijf bewust iets.

    In vrijwel alle buitenlandse fora bestaat de verplichting ook te participeren in de gesprekken over de muziek voor anderen voordat je het recht krijgt je eigen muziek te etaleren.
    Hier geldt die verplichting weliswaar niet, maar je vraagt je af of dat verstandig is.

    Vergis je niet, dit is een open deel van het forum en ook andere geïnteresseerde musici, of componisten kijken mee. De onsociale opstelling wordt opgemerkt en van commentaar voorzien. Dat is een proces dat zich niet noodzakelijkerwijs in jouw voordeel uit zal pakken.

    Om even helemaal voor mijzelf te spreken: ik verdom het gewoon om slaafs te wachten tot ik als onbezoldigd klapvee mag opdraven.
    Reciprociteit, vriend, is waar het op plekken als deze om draait. Snelle vingers en een slechte manier van sociaal functioneren heeft meer vaklui opgebroken. En een gebrekkig zelfbeeld, zou ik daaraan nog even willen toevoegen. Wat kan het mij schelen wat voor een drummer een stukje cover van Pil Collins ten beste geeft? Daar is ‘sounds’ ook niet voor bedoeld.

    Nou zijn er twee manieren om dit te lezen:
    1
    Als dictaat. Ik blaf jou wat toe en mijn mening is wet.
    Of, 2
    Mij gaat dit stukje van het forum ter harte en hier spreekt een van de eerste mensen in NL die je EP in de auto had liggen.

    Aan jou de keus.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    +1.000.000 en meer, niks aan toe te voegen Gus! 👍

  10. #10

    Standaard

    ik ben ook meer van luisteren naar liedjes dan verpiswedstrijden.

    ik wilde dus wat van de gemaakte muziek luisteren om eens wat te horen.
    Blijkt www.rougeunited.com niet te bestaan......???

    Doe ik iets fout? Dat is toch de link in je handtekening naar je band?

    overigens, je speelt gitaar in het nederlands maar geeft les in het engels?
    Ik zou altijd een leraar zoeken en niet een teacher. Dat communiceert voor mij stukken makkelijker bij lessen.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top