Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: fender1960

  1. #1

    Standaard fender1960

    Hallo , ik ben Fender1960 en speel sinds 4 jaar gitaar , waarvan de laatste 2 maanden bas . Ik ben in bezit van Fender CD60 , Fender Stratocaster US Deluxe en Westone Thunder 1 . De basgitaar is een oudje van 35 jaar oud , maar klinkt nog als de beste .
    Sinds 2 maanden ook in een band begonnen als bassist en blijkt toch maar weer dat het een geweldige hobby is.

  2. #2

    Standaard

    Hi F.,
    Normaal beginnen we hier te tellen bij 1950. Want ja, je moet ergens een grens trekken.
    Maar ik vermeld dat als er even wat valuta van hand tot hand gaat, dat er een plotselinge bereidheid ontstaat je aanmelding met heel andere ogen te bezien.

    En omdat jij ook het liedje kent dat door Paul Simon is gecomponeerd (you know where your interest lies - geschreven voor Bookends) ga ik er op voorhand van uit dat het allemaal goed gaat komen.
    Dus: welkom!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij is dit een reactie voor een ander Geeft niet ....

  4. #4

    Standaard

    Nee hoor, hij is helemaal voor jou.
    Ik ben Gus, 1950.
    Jij bent Fender 1960.
    Ik gokte dat 1960je bouwjaar is en niet direct het bouwjaar van je gitaar.
    Als ik de grens voor het lid worden van de club op 1950 stel, kom je er niet in tenzij je een redelijk bedrag afstort.

    Iemand van 1960zit niet meer op de middelbare school, dus ik had aangenomen dat het plakken van debiliserende smilies om duidelijk te maken dat ik een flauwe grap aan het maken was, niet nodig was.

    Een grap uitleggen is een lullige zaak. Een flauwe grap uit leggen is nog lulliger. Vandaar dus.....
    Soms ben je/ben ik gewoon een beetje melig. Sommige gitaristen zijn net mensen hè?
    Vriendelijke (echt waar) groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #5

    Standaard

    Hallo Gus , alsnog bedankt voor je reactie en humor .
    Je hebt gelijk met geboortejaar , een leeftijd waarvoor velen nog hardrock en metalminded zijn , tenminste wel in onze regio .
    mvg Fender1960

  6. #6

    Standaard

    In alle regio’s vriend. Hoe dan ook, hartelijk welkom. En veel plezier.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top