Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27

Discussie: Changes

  1. #21

    Standaard

    Tja, af en toe iemand een nog-niet-af demootje sturen kan wel eens helpen.
    Altijd goed om even te testen of iets wel 'klinkt'. Als ik een tijdje bezig ben met een liedje hoor ik niet altijd of het wel zuiver is en niet teveel 'wringt'.
    In een volgend leven ga ik wel een bandje beginnen. Alleen.... of dan die muziek nog luisteraars trekt ?
    Tegenwoordig komt het meeste uit de Cubases van deze wereld, met hier en daar een echt instrument

    Bedankt voor het luisteren en neem maar een biertje alvast....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Ik moet altijd even wennen aan je uitspraak maar als ik daar eenmaal doorheen luister is het gewoon een aangenaam lied om te horen met mooie gitaarpartijen en een leuke zanglijn. Ook mooi opgenomen! De vergelijking met de Beatles komt niet helemaal als een verassing, dat hoor ik er wel in. Maar toch genoeg eigens

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Ik moet altijd even wennen aan je uitspraak maar als ik daar eenmaal doorheen luister is het gewoon een aangenaam lied om te horen met mooie gitaarpartijen en een leuke zanglijn. Ook mooi opgenomen! De vergelijking met de Beatles komt niet helemaal als een verassing, dat hoor ik er wel in. Maar toch genoeg eigens
    Haha, dat hoor ik hier vaker.... Wel fijn dat je het uitgeluisterd hebt.
    En bedankt voor de complimenten !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Ook geluisterd doet me erg aan de beatles denken wat natuurlijk helemaal geen schande is.
    Je stem lijkt erg op die van George Harrison

  5. #25

    Standaard

    Dank je wel, Ben.
    Jouw reactie op mijn stem hang ik boven mijn bed.....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  6. #26

    Standaard

    Heerlijk, Ernest! Je kan je stijl en je stem met alles en iedereen vergelijken, waar het op neerkomt is dat je leuke teksten schrijft en lekkere muziek. Blijf me verrassen!
    If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
    My lyrics and music

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie McD Bekijk bericht
    Heerlijk, Ernest! Je kan je stijl en je stem met alles en iedereen vergelijken, waar het op neerkomt is dat je leuke teksten schrijft en lekkere muziek. Blijf me verrassen!
    Dank je wel.
    Hoop dat een volgend lied net zo verrassend zal zijn.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top