Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 44 van 44
  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Bah.
    Vreselijk ja.Maar wat is je gitaar een pracht!Ik heb zelf een voorganger,een 2010 lavenderburst RGA 72.Set neck,en een paar van die actieve IBZ LoZ3 pickups.Die ik er onmiddelijk uit dacht te gooien,maar een jaar na dato (aanschaf dus) zitten ze er nog steeds in,en ik denk dat ze er wel blijven ook.Het ding is een beauty om te zien,en een werkelijk fantastisch gebouwd racemonster.-de aktie kan gewoon zonder problemen te laag voor me,en ik hou wel van die snelle dingen,kun je nagaan!Mijn trouwe Amsterdamse muziekzaak had wat ruimte nodig,en het ding ging voor een heel schappelijk prijsje weg,hing er dus al een jaar of vijf ofzo.Een van de lekkerste dingen die ik ooit bespeelde-dus deze post lezen doet me erg veel goed,wat ik wel even nodig heb,na weer eens met gillende sirenes naar een ccu te zijn afgevoerd...

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Oei gillende sirenes? Vast niet door jou op je snelle plank gespeeld? Klinkt niet goed?

  3. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Oei gillende sirenes? Vast niet door jou op je snelle plank gespeeld? Klinkt niet goed?
    Haha,ging naarcde cardioloog voor controle,maar kreeg onderweg dus een zg stil infarct...En daar heb ik er nu drie van gehad...Maar twintig jaar veeeel te hoge bloeddruk doet nare dingen,zo vergeet ik alles waar ik bijsta.Nou denkt iedereen dat het in mijn geval R&R met alle drank en druks is,en ik ben al een tijd niet afgevoerd,dus.
    En sorry voor laat...ik moet mezelf wel opnieuw uitvinden.Gelukkig gaat gitaarspelen gewoon verder!

    Verstuurd vanaf mijn B3-A40 met Tapatalk

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Nou blij dat t goed is afgelopen zeg!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top