Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 44
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    Die nieuwe AZ modellen zien er qua specs ook goed uit BTW.
    Verbaast me eigenlijk dat ik die nog niet genoemd zie worden op dit forum, heb er inmiddels vrij heftige GAS voor ontwikkeld... Vraag is alleen; HH of HSS? Prestige of Premium... even wachten nog tot ze fysiek aan de tand/hals (tandhals?) te voelen zijn in de buurt...

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErikE Bekijk bericht
    Verbaast me eigenlijk dat ik die nog niet genoemd zie worden op dit forum, heb er inmiddels vrij heftige GAS voor ontwikkeld... Vraag is alleen; HH of HSS? Prestige of Premium... even wachten nog tot ze fysiek aan de tand/hals (tandhals?) te voelen zijn in de buurt...
    Nee sorry, die AZ modellen vind ik dus helemaal niks, heb er een paar gezien en degene die voor 1400 moet gaan vind ik er uit zien als een starter modelletje van 200. (en die van 2400.... nou, liever mijn eigen gitaar in die prijsklasse, die ziet er meer premium uit al is de finish van die ibanez wel mooi)

    Maar goed, dat is smaak. 't zal allemaal best goed klinken hoor, en anders jas je er een andere pickup in naar je smaak.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Net gebeld. Fijne kerel. Kent de GK3 en sprak gelijk over alle juiste do's en don'ts. Schappelijke prijzen. Kwam over alsof ie wist waarover ie sprak. Gaat m voor me overzetten.

    Normaal zou ik naar Orpheo gaan die weet ook waar ie t over heeft maar zit in Den Haag, wou ff dichterbij.
    merci! En maar goed dat je naar Fern gaat: ik zou je afgewezen moeten hebben ben ik bang. Heb 't echt veel te druk

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R.J Bekijk bericht
    Nee sorry, die AZ modellen vind ik dus helemaal niks, heb er een paar gezien en degene die voor 1400 moet gaan vind ik er uit zien als een starter modelletje van 200. (en die van 2400.... nou, liever mijn eigen gitaar in die prijsklasse, die ziet er meer premium uit al is de finish van die ibanez wel mooi)

    Maar goed, dat is smaak. 't zal allemaal best goed klinken hoor, en anders jas je er een andere pickup in naar je smaak.
    De looks zijn voor mij nog het minst belangrijke, ik zie een gitaar in de 1e plaats al gereedschap. Door de roasted maple neck zouden ze super stabiel moeten zijn, ook bij bv grote wisselingen in temperatuur, daarnaast is er erg veel research gegaan in wat profs de fijnste neckshape/radius vinden, is er uitsluitend high end hardware gebruikt en zitten er speciaal ontwikkelde Duncans in met extra switching opties. Dat laatste zorgt er overigens voor dat je er waarschijnlijk niet zo maar "een andere pickup in kan jassen" zoals jij suggereert. Prijzen liggen trouwens op 1199 voor de premium, en 1999 voor prestige, op een paar speciale uitvoeringen na, of de (bijna identieke) modellen van bv Martin Miller en Tom Quayle.
    Maar goed, ze zetten dit duidelijk in de markt als concurrentie voor Suhr en consorten, dan is die prijsstelling ineens niet zo gek meer.

  5. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErikE Bekijk bericht
    De looks zijn voor mij nog het minst belangrijke, ik zie een gitaar in de 1e plaats al gereedschap. Door de roasted maple neck zouden ze super stabiel moeten zijn, ook bij bv grote wisselingen in temperatuur, daarnaast is er erg veel research gegaan in wat profs de fijnste neckshape/radius vinden, is er uitsluitend high end hardware gebruikt en zitten er speciaal ontwikkelde Duncans in met extra switching opties. Dat laatste zorgt er overigens voor dat je er waarschijnlijk niet zo maar "een andere pickup in kan jassen" zoals jij suggereert. Prijzen liggen trouwens op 1199 voor de premium, en 1999 voor prestige, op een paar speciale uitvoeringen na, of de (bijna identieke) modellen van bv Martin Miller en Tom Quayle.
    Maar goed, ze zetten dit duidelijk in de markt als concurrentie voor Suhr en consorten, dan is die prijsstelling ineens niet zo gek meer.
    Sorry, maar als ik een maandsalaris of meer neer leg voor een gitaar dan wil het oog echt wat, en dan is smaak gelukkig voor ieder persoonlijk.
    Ik zeg niet dat ik ze lelijk vind, ik vind ze er alleen verre van premium uit zien

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    626

    Standaard

    Dit is ook eigenlijk niet het juiste topic ervoor denk ik, dit gaat over budget gitaren met "wow-uiterlijk", niet andersom

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErikE Bekijk bericht
    Dit is ook eigenlijk niet het juiste topic ervoor denk ik, dit gaat over budget gitaren met "wow-uiterlijk", niet andersom
    Wat de gitaar in de OP ook zeker heeft

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    Fusion, hoe is de hals van deze Ibanez? Ik heb me in het verleden al wel eens gewaagd aan Ibanez RG modellen maar uiteindelijk is een vollere hals toch beter voor mij.
    Die nieuwe AZ modellen zien er qua specs ook goed uit BTW.
    Sorry je post helemaal gemist. De hals is dun. Het is een typische Ibanez hals. Maar daar dit eigenlijk gewoon een el cheapo modelletje is, wat toevallig wel veel gitaar voor je geld is, is t ook nog eens waaibomen hout. Als je een duurdere RG niets vond, ga je dit ook niets vinden ben ik bang...

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    merci! En maar goed dat je naar Fern gaat: ik zou je afgewezen moeten hebben ben ik bang. Heb 't echt veel te druk
    Thanks voor je PMs man, goede redenen om druk te zijn!!!

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Die Tom Quayle's zijn ook mooi. Ook een bizar goed gitarist trouwens. Net zo'n lul als Guthrie, zo'n eikel die echt álles kan. Bah.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top