Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 44
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Dan zal ik je maar niet wijzen op de RGAR42MFMT gna gna gna

    http://ibanez.wikia.com/wiki/RGAR42MFMT

    Hallo GAS!
    Hmm, die zag ik (nog?) niet staan op de Ibanez site; wel mooi, ik was al wat aan het kijken naar een mahonie body met maple top. Ik zat zelf te kijken naar de RG3770FZ.
    Binnenkort eens testen; "vroeger" waren de ibanez halzen niet echt mijn ding (RG470), maar wellicht zijn ze nu anders, of is mijn smaak anders.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Hmm, die zag ik (nog?) niet staan op de Ibanez site; wel mooi, ik was al wat aan het kijken naar een mahonie body met maple top. Ik zat zelf te kijken naar de RG3770FZ.
    Binnenkort eens testen; "vroeger" waren de ibanez halzen niet echt mijn ding (RG470), maar wellicht zijn ze nu anders, of is mijn smaak anders.
    Ook mooi. Edoch wat 'gewoontjes'. Wat natuurlijk helemaal geen issue mag zijn. Hooguit voor ijdele homo's (ik beken!). Zou goed moeten spelen en zeker beter dan die RG470. Ook goede pickups. Althans ik kan de hele oude ToneZone geen idee of die nog ga zelfde is. Geen scheur pickup maar genoeg power voor allerlei toepassingen. Air Norton veel goeds over gehoord. Egde Zero is top, beste floating TR die ik ken.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik vind de RGA ook zeker wel net iets fraaier dan een RG vwb bodyvorm.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Nou ja, dat vind ik persoonlijk niet zo interessant. Ik vind vooral de reversed headstock en de maple fretboard dolletjes. Ik ben daar gevoelig voor.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Blijkt dat je ook inbouw-kits hebt voor de GK3! Dus niet zo'n lelijke kast op je body maar gewoon een hex-elementje, twee of 3 kleine schakelaars en potmeters, en een extra kabeluitgang naast je gewone jack.

    Mocht Ferdinand t niet willen/kunnen (wat ik zéér betwijfel), heb ik evr een ander adresje die er ervaring mee heeft

    Blij. Dit wordt een mooie synth gitaar

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik ben het daar best ermee eens.
    Ik heb de nodige iba’s In het rack staan waar ik bijzonder veel plezier van/mee heb.

    En alles bij elkaar, Cort, Iba en Schecter leveren bijzonder veel waar voor hun geld. Veel uit Indonesië.

    Ik zie de meerwaarde van
    - gitaren die in Amerika worden gebouwd door Mexicanen
    - gitaren die in Mexico worden gemaakt door Mexicanen
    - gitaren die in Indonesië worden gemaakt door indonesiekeer zo duur is2 keer zo goed is
    Edit
    En t oen viel de verbinding weg. En kon ik het halve bericht niet meer in mijn scherm krijgen.
    Geen dis aan jouw adres dus.
    Ik meen dat ik wilde zeggen dat ik best nog 5 keer zover wil betalen voor een gitaar die 2 keer zo goed is hè, maar 10 keer zoveel betalen voor een gitaar die zelfs die twee keer niet haalt vind ik niet handig.

    Ik vond deze al erg aantrekkelijk qua waar voor zijn geld.
    Goe gedaan gast.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Dank Gus

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Fusion, hoe is de hals van deze Ibanez? Ik heb me in het verleden al wel eens gewaagd aan Ibanez RG modellen maar uiteindelijk is een vollere hals toch beter voor mij.
    Die nieuwe AZ modellen zien er qua specs ook goed uit BTW.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    Ik heb me in het verleden al wel eens gewaagd aan Ibanez RG modellen maar uiteindelijk is een vollere hals toch beter voor mij.
    Heel herkenbaar!

    Volgens de specificaties heeft de RGA een wizard III neck, zoals ook op veel RG's.

  10. #30

    Standaard

    Zo, die's mooi. Zeker voor 't geld een meer dan prima bijltje.
    Zou willen dat mijn rg320 van ooit zo mooi was, maar die is nu wel mooi paars omdat een blauwe gitaar al 10 jaar op rood tapijt staat

    Reversed headstock is niet mijn ding, ik wil maximaal 3+3 want dat gekloot aan de andere kant van de kop bij het snaren vervangen ben ik niet zo handig in.
    Vind het wel tof om te zien, dat wel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top