Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 44
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard HNGD: Ibanez RGD42FM Blue Lagoon

    Kost 379 maar speelt als een Premium serie van 800. Stock pickups van Ibanez zijn tegenwoordig érg goed: Quantum. Whatever. Klinkt en speelt echt fantastisch. Geen dikke laklaag, mooie houtporiën, binding netjes, fretwerk niet 100% maar wel 99%. Wauw.



    Hier komt de Roland GK3 op en dan wordt dit mijn synth guitar

    Blij.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Nice, very nice!

    Gepost met Tapaworst
    147-c Guitars

  3. #3

    Standaard

    Goed dat je niet de B stock hebt gekocht. Had je gezien dat ik er op heb gekwijld.
    Ik ben de laatste tijd erg senang met de ibby’s.

    Heel fraai.
    Geniet ervan.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Je bent nooit te oud om de schoonheid van Ibanez te ontdekken Gus

    Ja het is waaibomenhout deze gitaar (zelfs vergeleken bij mijn goedkoopste Ibby EX260!) maar wat een mooi strak geluid komt er uit.

    Had ook nog wat krediet daar vanwege mijn vorige aankoop (de RGDIX6MPB) die ik bij hun vrienden Bax 34 EUR goedkoper zag.

    Nu een adresje gevonden die ogenschijnlijk veel van gitaren weer en zelfs van metalgitaren. Die durf ik t overzetten van een Roland GK3 denk ik wel aan.

    Fern's Guitars, Amsterdam, zegt iemand dat wat??

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Net gebeld. Fijne kerel. Kent de GK3 en sprak gelijk over alle juiste do's en don'ts. Schappelijke prijzen. Kwam over alsof ie wist waarover ie sprak. Gaat m voor me overzetten.

    Normaal zou ik naar Orpheo gaan die weet ook waar ie t over heeft maar zit in Den Haag, wou ff dichterbij.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Lekker ding hoor.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Idd. Ik weet ook niks anders te bedenken dan een lekker ding. Ik krijg er zowaar GAS van.... Tof plankje Fusion!

  8. #8

    Standaard

    Mijn oudste Iba is een strat met een drie standen schakelaar. Die gaat al even mee.
    Maar ja, die blue lagoon heb ik inderdaad ook naar gekeken. Ik ben benieuwd naar waarom je voor de pups hebt gekozen.
    Niet omdat ik meen een antwoord te hebben, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.

    Ferms is een goede club. Doet alleen waar ie goed in is. Duidelijk en scherp omlijnde opdrachten zijn daar op zijn plaats want men is daar niet goedkoop. Maar tot nu toe alleen maar vakwerk gezien.

    Fijne aankoop vriend!
    Enjoy!
    Vriendelijke groet, Gus



    Editje
    Dit krijg ik nu weer onder ogen.
    Dat krijg je als er leuke onderwerpen worden gepost.
    Het lijkt hier alsof ik tegen je zit op te scheppen. Nou is een eerlijk potje opscheppen wel eens leuk op zijn tijd, en vooral als het waar is, maar dat was wel het laatste waaraan ik dacht.

    Ik heb het sterk gezien in samenhang met de opmerking dat ik de laatste tijd erg senang ben met IBA’s.

    Dus beter: ik heb al lang IBA’s in huis, maar bespeur de laatste 8 à 10 jaar een enorme verbetering van kwaliteit (anders dan bij wat redelijk bekende huizen) en een heel goede eindcontrole (anders dan bij wat redelijk bekende huizen). Ditzelfde geldt ook voor Cort en Schecter. Het kan zo maar zijn dat dat spul allemaal uit dezelfde Cort fabriek komt. Die gasten maken 1.2 miljoen gitaren per jaar. Dat zijn natuurlijk niet allemaal Corts.

    Alors, hoop dat ik hiermee mijn oorspronkelijke bedoeling beter over het voetlicht heb gebracht.
    Vg, G
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 31 januari 2018 om 10:19 Reden: Editje!!
    In Tartiflette we trust…..

  9. #9

    Standaard

    Strakke plank!
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 & STEALTH 50W <> BOSS MS-3 <> 4 IRT212 V30
    Studio: Kemper Profiler Rack <> Ampero Control

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Nice catch!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top