Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 47
  1. #21

    Standaard

    Ik heb drie B-stock gitaren, een top met amp en een basstop. Heeft echt al honderden zo niet duizend euro's verschil gemaakt. Bij Bax altijd netjes met doos, soms wel een vieze of kapotte doos. Verder allemaal compleet, geen problemen gehad.

    Ik heb een tijdje terug een nieuwe gitaar gekocht in de winkel bij Bax en uiteindelijk terug gestuurd omdat ik niet kon wennen aan de FR. Die was in nieuwstaat. Stickers er nog op en alles compleet. Ik weet vrijwel 100% zeker dat die niet als B-stock terug is gezet op de site want ik heb sindsdien iedere dag gekeken. Maakt mij verder ook niet uit, want hoeverre is nieuw nieuw als je een gitaar uit het schap koopt.

    Ik zou zo weer iets uit de B-stock collectie kopen. Scheelt gewoon een hoop centen voor (bijna) nieuwe dingen.

  2. #22

    Standaard

    mod-edit: Zullen we een kleine poging wagen om niet meer in ongewenst gedrag te verzanden? Dank u!
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BorisA Bekijk bericht
    Ik was onlangs zo een "eikel". Fender Jimi Hendrix Monterey strat besteld. Na maanden wachten kwam ze eindelijk. In plaats van rood had ze een vale roze kleur. Werd je gewoon ziek van van naar te kijken. En het is nu toch net een modelletje dat je vooral koopt voor de looks.
    Ze speelde en klonk verder wel heerlijk, maar ze was echt zo mislukt kwa lak! Wel perfect in de verpakking als nieuw teruggestuurd, dus wschl. als nieuw naar de volgende gestuurd.

    /eikel Boris
    Is ook wel een geval apart. In elk geval een gitaartje waarin de overgang van wit naar rood soms wel heel erg abrupt is, terwijl ie in andere gevallen meer roze dan wit oogt. In mijn herinnering zat er ook wat meer roze in dan ik terug heb gevonden in de vele afbeeldingen op het internet, ofschoon er best grote verschillen onderling zijn.

    En als het ding je niet bevalt, al is het maar om de kleur, dan heb je natuurlijk groot gelijk om het ding terug te sturen. En voor alle duidelijkheid, het is niet erg om een eikel te zijn. Ik ken enorm veel eikels. Mijn beste vrienden zijn eikels. Sterker, ik ben er zelf ook een.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik heb tegenwoordig een soort brommertje waarmee ik regelmatig door weer en wind moet. Zowaar geen pretje. Maar die eerste goede gitaar, of die gitaar waar je zo ontzettend lang en hard voor hebt moeten werken, of die verrotte plank die je helemaal naar eigen hand hebt weten te zetten, daar kan geen dozenschuifgitaar tegenop.


    Denk ik. Nooit een dozenschuifgitaar gehad.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #25

    Standaard

    Nou ik wel.
    Ik heb gewoon de tijd niet om af te wachten tot een of andere gitarist eindelijk besluit afscheid van zijn gieter te nemen.
    En ik koop rammel gitaartjes voor rammel muziek, dus de afdeling .acountability maak mij niks.
    Maar los daarvan, de meesten van ons gooien hun gitaar waarop ze 10 jaar willen spelen zonder afschrijving, met een geweldige worp in een auto waarvan de dagwaarde harder naar beneden gaat dan de Titanic. Dus ik heb altijd een beetje last van optrekkende mondhoeken bij discussies over afschrijving van gitaren.

    Kortom, ik heb een rare voorkeur voor nieuwe gitaren.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Ik heb al eens een pickup gekocht waarvan er ook 1 b-stock op de thomann site stond. Na even twijfelen toch de nieuwe maar gedaan.
    Ik kreeg toch nog overduidelijk een b-stock toegestuurd. Zat vol met krassen.
    En als ik dan het verschil in geld nog terug had kunnen krijgen.... ik vind wat krasjes niet zo erg, maar als ik dan toch de b-stock krijg dan ook voor dat geld. Maar nee, ik moest hem maar weer terug sturen. Na nog een paar mailtjes kreeg ik een paar euro shoptegoed. Daar maar bij gelaten, had niet zo'n zin om een tijd zonder te zitten.

    Het kan dus ook andersom

  7. #27
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Waarom eigenlijk niet. Er zit toch garantie op. Het is in elk geval veiliger dan die meuk met verborgen gebreken die sjacheraars op MP verkopen.

  8. #28

    Standaard

    Laatst nog een B-stockje met vette korting bij een dozenschuiver gekocht en aansluitend laten opleuken.

    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Geen ervaring met B-stock maar ooit een resonatorgitaar besteld bij Bax. Keurig geleverd, doos-in-een-doos verpakt. Recording King Dirty 30s, geweldige gitaar IMHO, tig opnames mee gemaakt, dik tevreden.

  10. #30

    Standaard

    Fusion, hier van GN!kochtvoor heel weinig een gewone gitaar met korting.
    Spontaan bedacht ik, en typte ik, dat als ie voor B stock had gekozen, hij de gitaar zou hebben gekregen waar ik overheen had gekwijld.
    Want ze bestaan hoor, gitaren in die prijsklasse die kwijlenswaardig zijn.

    Ja, ik weet het, er is nog een mogelijkheid. Maar die heb ik maar niet aan Fu verteld.
    Kortom, betrek deze gedachtengang in je besluitvorming.
    Graag gedaan.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top