Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    fu volgens werk je "non destructief"
    alle sounds zijn eventueel vervangbaar

    Dus maak nou eens wat af !!!!
    +1

    Overwrite existing project? Yes.

    Verder zou dit stukje naadloos passen op Ritual van Black Dahlia Murder (check Moonlight Equilibrium). [woordgrapverbod]Wel de geitjes even voor lief nemen, omg.[/woordgrapverbod] Vind een zanger in die richting.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2006
    Locatie
    berchem is mijn thuis
    Berichten
    766

    Standaard

    Hey Fu hahaha..echt genoten van je stukje hoor. Kan meegaan in jouw redenering. Je muziek beluisteren op verschillende platforms kan een heel ander perpectief geven. Over de bass: die is wel aanwezig maar lijkt als onderdeel beetje onder de gitaren te zitten. Ik had dat vroeger ook. Ikzelf gebruik dezer dagen teveel bass en ga die daarna naar onder draaien en blijf bezig totdat ik dat goed heb. Maar ja er is altijd een ander probleem, ga je even naar de keuken is die bass precies beetje verdwenen, ga ik achter de hoek in de kamer, is die bass helemaal weg??? Processing probleempje met de gitaren mss..of bass, heb het altijd al kunnen oplossen maar blijft moeilijk :-)
    Gear: Ibanez gitaren: Rgr321exbk en Rgd421bkf

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Oef deze mix is inmiddels allang ruimschoots achterhaald hoor. Ik poste hem, hoorde m de ochtend erop en dacht nee.....

    Dit is een veel betere:

    http://www.soundclick.com/bands/page...ongID=13688803

    En dank voor je commentaar. Herkenbaar.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Oef deze mix is inmiddels allang ruimschoots achterhaald hoor.
    En ons niet even laten weten? Of heb ik iets gemist?

    Deze heeft inderdaad een betere dynamiek. Maar is het nummer nog steeds niet helemaal af?
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  5. #15

    Standaard

    Is idd veel beter.
    Ik ken er technisch amper iets van, maar misschien helpt het: de mix lijkt me goed qua karakter van sound, maar ik vind het vermoeiend luisteren, ik denk omdat alles qua gitaar en (en ook sublaag?) hard links en rechts lijkt te zitten zit. Het lijkt of er een enorm gat zit tussen 9 en 3 uur, terwijl net dat de richting is waar ik van nature naar luister.

    maar misschien lul ik maar wat hoor. btw ik luister met oortjes.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Ik vind het heel lastig om hier iets constructiefs over te zeggen omdat het totaal niet in mijn comfortzone ligt. Dat is dus een smaakkwestie uiteraard. Deze soort metal vind ik niet erg fijn om te horen en daarom ook je gitaarsound niet mooi. Ook de drums klinken zeer onrealistisch en zonder dynamiek. Het zal bij de stroming horen maar zo zou ik nooit (laten) mixen. Ik ben zeer benieuwd hoe het klinkt als deze zelfde opname door iemand anders gemixt wordt zonder jouw invloed. Zal een wereld van verschil zijn vermoed ik. Maar nogmaals: kwestie van smaak, heeft niets met kwaliteit van compositie/techniek/talent te maken want daar ligt het niet aan. Is het nummer trouwens al af? Of ben je er nog mee bezig?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top