Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 32
  1. #11

    Standaard

    De heer Eleveld ken ik niet, maar hij presenteert zich overtuigend:

    Services
    Diensten
    Middlemodules = JModuleHelper::getModules('diensten'); foreach ($this->middlemodules as $middlemodule) { $output = JModuleHelper::renderModule($middlemodule, array('style' => 'none')); $params = new JRegistry; $params->loadString($middlemodule->params); echo $output; }?>

    Ik sta te trappelen om van die diensten gebruik te gaan maken.
    En hij heeft de qualiteitscontrole bij Gibson op poten gezet. WoW!!!

    Laat ik daar nou net het groene schuim van op de bek krijgen?
    Nee, eens met Orpheo: oigun guitars/gun guitars Haarlem. En je gitaar kan weer jaaaaaaren mee.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    En hij heeft de qualiteitscontrole bij Gibson op poten gezet. WoW!!!
    Betwijfel inderdaad of dit statement een juiste is om klanten over de streep te trekken.

  3. #13

    Standaard

    Beetje flauw Gus om een foutje op z'n website te gebruiken om iemands business af te kraken, zeker voor een ZZP-er.
    Wat betreft de qualiteitscontrole bij Gibson, hij heeft het opgezet 15 jaar geleden, volgens mij was toen de kwaliteit toch prima?
    Maar wat voor mij geldt is dat ik al jaren erg tevreden ben over zijn werk en dat is wat telt voor mij :-)
    Daarom beveel ik hem aan als je in de buurt zit.
    GUN ken ik niet persoonlijk, maar is ook een gerespecteerde naam in de markt.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    De heer Eleveld ken ik niet, maar hij presenteert zich overtuigend:

    knippie....
    Ik sta te trappelen om van die diensten gebruik te gaan maken.
    En hij heeft de qualiteitscontrole bij Gibson op poten gezet. WoW!!!

    Laat ik daar nou net het groene schuim van op de bek krijgen?
    Nee, eens met Orpheo: oigun guitars/gun guitars Haarlem. En je gitaar kan weer jaaaaaaren mee.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Het lastige is dat een goede gitaarreparateur geen goede websitebouwer is of hoeft te zijn (als ie het al zelf doet), maar die website wél het uithangbord is.
    Dat gezegd hebbende, Eleveld is wel capabel.

    Ik zou ook nog Patrick Koopman willen zeggen, maar dat is niet regio Utrecht, én heeft een beroerde website, dus kan alleen maar slecht zijn, toch?

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk bericht
    Beetje flauw Gus om een foutje op z'n website te gebruiken om iemands business af te kraken, zeker voor een ZZP-er.
    Wat betreft de qualiteitscontrole bij Gibson, hij heeft het opgezet 15 jaar geleden, volgens mij was toen de kwaliteit toch prima?
    Maar wat voor mij geldt is dat ik al jaren erg tevreden ben over zijn werk en dat is wat telt voor mij :-)
    Daarom beveel ik hem aan als je in de buurt zit.
    GUN ken ik niet persoonlijk, maar is ook een gerespecteerde naam in de markt.
    Ja, inderdaad, een beetje flauw. Ik ben on line sinds 1990, daarvan mag je best veronderstellen dat ik behoorlijk goed ben in sommige dingen, maar dat andere dingen zich zo snel hebben ontwikkeld, dat ik dat aan me voorbij heb laten gaan. En voor wat ik niet snap, vraag ik hulp.

    Zzp’er of niet, de man heeft meer dan 10 jaar geleden besloten zich als zelfstandig ondernemer te vestigen. En heeft geen kans gezien om een min of meer werkende site op te zetten? Terwijl uitgaan van je sterke punten toch wel ongeveer het allerbelangrijkste uitgangspunt is om te overleven.

    Roep hulp in en declareer die hulp bij B.V. Nederland. Naar ik voor hem mag hopen à raison van 52%
    Als je alles blijft doen waar je niks van weet, kun je beter twee gitaartjes onder handen nemen.
    Een druk op de knop en hij kan zelf ook zien dat zijn reclame/site/uithangbord een zooi is. Dus flauw of niet, ik heb het redelijk gematigd over het voetlicht gebracht.

    Boven mijn bericht staat luid en duidelijk dat ik hem en zijn atelier niet ken. Ik ben daar eerlijk over. Dus ik zie niet wat mij, afgezien van een wat flauwe benadering, mij te verwijten valt.
    Ik snap je redenering, maar weiger te accepteren dat van een zzp’er alles maar gevreten moet worden. Oog voor detail verwacht je ook bij zijn reparaties.

    Een mening? Zeker, maar wel mijn mening. Nog steeds oigun. Spartaanse site. Maar alles werkt. Ook zijn werk.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #16

    Standaard

    ik verwijt je niks, vindt het alleen een beetje flauw. En niks mis mee met een eigen mening..


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ja, inderdaad, een beetje flauw. Ik ben on line sinds 1990, daarvan mag je best veronderstellen dat ik behoorlijk goed ben in sommige dingen, maar dat andere dingen zich zo snel hebben ontwikkeld, dat ik dat aan me voorbij heb laten gaan. En voor wat ik niet snap, vraag ik hulp.

    Zzp’er of niet, de man heeft meer dan 10 jaar geleden besloten zich als zelfstandig ondernemer te vestigen. En heeft geen kans gezien om een min of meer werkende site op te zetten? Terwijl uitgaan van je sterke punten toch wel ongeveer het allerbelangrijkste uitgangspunt is om te overleven.

    Roep hulp in en declareer die hulp bij B.V. Nederland. Naar ik voor hem mag hopen à raison van 52%
    Als je alles blijft doen waar je niks van weet, kun je beter twee gitaartjes onder handen nemen.
    Een druk op de knop en hij kan zelf ook zien dat zijn reclame/site/uithangbord een zooi is. Dus flauw of niet, ik heb het redelijk gematigd over het voetlicht gebracht.

    Boven mijn bericht staat luid en duidelijk dat ik hem en zijn atelier niet ken. Ik ben daar eerlijk over. Dus ik zie niet wat mij, afgezien van een wat flauwe benadering, mij te verwijten valt.
    Ik snap je redenering, maar weiger te accepteren dat van een zzp’er alles maar gevreten moet worden. Oog voor detail verwacht je ook bij zijn reparaties.

    Een mening? Zeker, maar wel mijn mening. Nog steeds oigun. Spartaanse site. Maar alles werkt. Ook zijn werk.
    Vriendelijke groet, Gus

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    http://www.fernsguitars.nl/nl/repara...herfretten.php

    Ik heb een oude Cort laten herfretten hier, dat is geen Les Paul, risico was wat lager. Maar refret is goed gelukt, heel netjes gedaan.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Ik zou bij Patrick Koopman mijn eigen kind laten herfretten als het moet. Ik snap ook niet dat het “in de buurt” zou moeten zijn? Zo’n herfret doe je eens in de 10 jaar en als je wilt dat het goed gaat mag daar best een anderhalf uur voor in de auto gezeten worden


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    dat zegt TS toch niet, dat het in de buurt moet zijn? Kwaliteit belangrijker dan prijs en afstand.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht
    dat zegt TS toch niet, dat het in de buurt moet zijn? Kwaliteit belangrijker dan prijs en afstand.
    Da's waar.
    Dan zeg ik zéker Patrick Koopman.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top