Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 14 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 139
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tschrama Bekijk bericht
    Leuk.... Ik ben er bij om m'n amps en workshop te promoten!
    Beter...!!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tschrama Bekijk bericht
    Leuk.... Ik ben er bij om m'n amps en workshop te promoten!
    Leuke aanvulling op het aanbod , word een leuke dag.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    ben ik voor het eerst in jaren zaterdags vrij, gaan we net dat weekend met onze verhuizing van start. Veel plezier iedereen! Had er graag bij willen zijn.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Hallo GN-ers.

    Waar zijn al die NGD-fans van het eerste uur? Zij die massaal in maart 2012 naar Zuidbroek kwamen om getuige te zijn van de eerste Noorder Gitaar Dag, puur spontaan en zonder al te veel nadenken door vier forumleden georganiseerd n.a.v. een vraag op dit prachtige forum?
    Mensen, de Noorder Gitaar dag is nog steeds dezelfde gezellige en laagdrempelige beurs waar de commercie geen vat op krijgt.
    De meeste standhouders vinden het de leukste beurs van Nederland door de relaxte sfeer, de mega-lage kosten voor een stand en het geweldige publiek dat echt geïnteresseerd is en niet een beetje snobistisch rondbanjert!
    Natuurlijk hebben we bepaalde dingen iets doordachter aangepakt inmiddels, maar het is en blijft de Nóórder Gitaar Dag. We zijn bijv. benaderd door Eurosonic/Noorderslag om mee te gaan in hun organisatie, van der Valk trok aan ons en verder nog meer organisatiebureaus etc.
    No go, we doen het zelf en dat blijven we doen, zonder subsidies of wat dan ook!!!
    De enige echte verandering was in 2014, toen we van het sportzaaltje bij mij op de laan naar de Broeckhof hier in het dorp zijn gegaan. Puur een kwestie van ruimte. We kregen gewoon geen teveel publiek en standhouders en het werd té druk daar. Toch blijft de beurs dezelfde sfeer houden.
    Dus mochten er onder jullie mensen zijn die denken dat we te groot, te commercieel, blasé of wat dan ook zijn geworden: nee dus!!! We zien jullie graag weer op 10 maart a.s.
    Voor wie het begin niet heeft meegemaakt, hier het topic dat in 2012 werd aangemaakt. 44 pagina's plezier!

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...er+gitaar+2012
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 9 februari 2018 om 13:04
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  5. #25

    Standaard

    Goeie gedachte die terugblik.
    Ik heb nu de eerste 20 bladzijden bestudeerd. Mag ik ook een deelexamen doen? En een herretje voor als ik de eerste keer zak?

    Verder (denk ik) dat ik alleen kom als Hessepes ook komt.
    Je hebt Hendriksje en mij vorig jaar urenlang reikhalzend naar je laten uitkijken. Ik heb er nog een whiplash van.

    De datum staat al sinds november 2017 in de agenda. Dus ik zie niet wat er verder nog tusse ken komme (zei die meid).
    Ik kijk er naar uit. O ja, Aaronbeatstone. Ach, waar begin ik aan, ik wil nog wel meer mensen even spreken.
    Goeie bump vriend.Vriendelijke groet, Gus


    @hendriks
    Wil je svp de gigbag even aan je vrouw geven? Dan komt ie naar de NGD tenminste. Daaaaaaaaaaank!
    In Tartiflette we trust…..

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ben vorig jaar door ziekte niet naar de NGD geweest, wel naar Veenendaal. Mooie beurs maar wel erg duur allemaal. De NGD is idd laagdrempeliger al heb je daar ook al Duitse aanbieders van kapotte 70s Strats voor duizenden euri. Ik ga in principe dit jaar gewoon weer naar de NGD.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    352

    Standaard

    Ijs en weder dienende, tot 10 maart.
    Laatst gewijzigd door speulmenneke; 11 februari 2018 om 12:23
    Groeten van 'speulmenneke'.

    "I guess I'm dumb because I know I ain't smart, but deep down inside I gotta Rock and Roll heart". (Lou Reed)

  8. #28

    Standaard

    Een paar jaar geleden samen met wat muziekvrienden met veel plezier naar deze beurs geweest. Dus count us in again ;-)

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Staat nog steeds op de agenda. Heb wel mijn dochtertje die dag. Is dat een beetje kleine-meisjes-vriendelijk zo'n dag? Zal toch wel?

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Staat nog steeds op de agenda. Heb wel mijn dochtertje die dag. Is dat een beetje kleine-meisjes-vriendelijk zo'n dag? Zal toch wel?
    Geen probleem , hangt ook vast wel een Hello Kitty.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top