Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 14 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 139
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard Noorder Gitaar Dag 9 maart 2019

    Hallo allen.

    Met grote blijdschap kunnen we jullie meedelen dat de inmiddels al weer 7e editie van de Noorder Gitaar dag zal plaatsvinden op 10 Maart 2018 in de Broeckhof, W.A. Scholtenweg 18 te Zuidbroek.
    Zoals velen van jullie wel zullen weten is deze beurs ontstaan in 2012 n.a.v. een post op dit prachtige forum (http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...er+gitaar+2012 )
    en vanaf de eerste beurs is het een groot succes geweest. Inmiddels niet meer weg te denken en uitgegroeid tot een prachtig evenement met gemiddeld zo'n 800 bezoekers en talloze standhouders uit Nederland en inmiddels ook uit o.a. België, Duitsland, Engeland en Tsjechië. Dit jaar met optredens en/of workshops van diverse artiesten waaronder Leif de Leeuw.
    Het idee achter de beurs en de sfeer zijn nog steeds als in het begin: zonder winstoogmerk, ontspannen, informatief en verbindend! Het lijkt soms wel een reünie!
    We nodigen jullie van harte uit om langs te komen en (weer) te genieten van een prachtige dag, geheel in het teken van gitaren en alles wat daar bij hoort!!
    Voor meer info: www.noordergitaardag.nl
    of kijk op de Facebook-pagina.

    Hartelijke groeten namens de organisatie,
    Guitarkid (de enige echte!! )
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 26 januari 2018 om 13:38
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  2. #2

    Standaard

    Ha, de momenten waarop ik plots de aanvechting krijg om een full blooded hetero te omhelzen? Dit is er zo een.

    Ik hoop dat het bestuur gauw een deelnemerslijst plaatst, want dan kan ik daar een paar knaken achterlaten.

    Er staat alleen een Typo in: verbindend moet waarschijnlijk verblindend zijn.
    Verbindend is het werk van de Koning. En als je die inhuurt, is je budget in een keer Blutget.

    Verders alvast bedankt voor alle voorbereidingen, werk en uitbuiting van kinderen en de fraaist ogende huisarts van NL.
    Zie je zoen.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Probeer er zeker te zijn. Ik kijk op krakkemikkige mobiel, klopt t dat de pagina met standhouders nog leeg is?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Kun je daar ook 2e hands shizzle kopen en/of verkopen?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Kun je daar ook 2e hands shizzle kopen en/of verkopen?
    jawel hoor, staan zat handelaars met 2ehands spul en er is geen beperking voor bezoekers om gitaren mee te nemen om ze daar aan een standhouder te slijten, zoals in veenendaal waar slechts 1 gitaar per bezoeker mee naar binnen mag, natuurlijk als je er met een winkelwagen vol naar binnen wilt als bezoeker dan zal er vast ingegrepen worden.
    ik sta er dit jaar helaas niet met goedkope oude meuk, weet wel zeker dat bepaalde vaste bezoekers mij gaan missen, heb er vaste klanten namelijk.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ha, de momenten waarop ik plots de aanvechting krijg om een full blooded hetero te omhelzen? Dit is er zo een.

    Ik hoop dat het bestuur gauw een deelnemerslijst plaatst, want dan kan ik daar een paar knaken achterlaten.

    Er staat alleen een Typo in: verbindend moet waarschijnlijk verblindend zijn.
    Verbindend is het werk van de Koning. En als je die inhuurt, is je budget in een keer Blutget.

    Verders alvast bedankt voor alle voorbereidingen, werk en uitbuiting van kinderen en de fraaist ogende huisarts van NL.
    Zie je zoen.
    Vriendelijke groet, Gus
    Verbindend = verbindend!
    Voor de standhouders: zie https://noordergitaardag.jimdo.com/standhouders/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    jawel hoor, staan zat handelaars met 2ehands spul en er is geen beperking voor bezoekers om gitaren mee te nemen om ze daar aan een standhouder te slijten, zoals in veenendaal waar slechts 1 gitaar per bezoeker mee naar binnen mag, natuurlijk als je er met een winkelwagen vol naar binnen wilt als bezoeker dan zal er vast ingegrepen worden.
    ik sta er dit jaar helaas niet met goedkope oude meuk, weet wel zeker dat bepaalde vaste bezoekers mij gaan missen, heb er vaste klanten namelijk.
    Wietse, WIJ gaan jou zeker missen!!! Maar dat weet je wel. Hou je haaks!!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Probeer er zeker te zijn. Ik kijk op krakkemikkige mobiel, klopt t dat de pagina met standhouders nog leeg is?
    Nee, dat klopt niet....
    https://noordergitaardag.jimdo.com/standhouders/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Zie op mobiel met Chrome niets :_

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    jawel hoor, staan zat handelaars met 2ehands spul en er is geen beperking voor bezoekers om gitaren mee te nemen om ze daar aan een standhouder te slijten, zoals in veenendaal waar slechts 1 gitaar per bezoeker mee naar binnen mag, natuurlijk als je er met een winkelwagen vol naar binnen wilt als bezoeker dan zal er vast ingegrepen worden.
    ik sta er dit jaar helaas niet met goedkope oude meuk, weet wel zeker dat bepaalde vaste bezoekers mij gaan missen, heb er vaste klanten namelijk.
    Echt flink balen Wietse , maar eerst weer gezond worden. De volgende keer ben je er weer bij , krijg je een top plek .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top