Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 139
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    wel geinig dat deze mevrouw: Ina Reitzema

    Misdaadverslaggeefster Dagblad van het Noorden

    schrijft over het meest vredige volk op aarde en hun liefde voor hun instrument
    misdadig gewoon ;-)
    Maar ze speelt wel gitaar��

  2. #72
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Beetje ouderwets/achterhaalde gedachte dat de man altijd alles maar gewoon doet en de vrouw altijd automatisch dan dus op de kinderen let zonder een eigen leven? Ik dacht dat dat 40 jaar geleden was, maar nu toch niet meer?Vroeger was alles beter?
    Ik zat een beetje te dollen. Wel vind ik het raar dat er zowel vrouwen als mannen zijn die er moeite mee hebben dat hun partner alleen naar een dergelijke happening gaan. Een kennis van mij die in Belgie woont mocht bijvoorbeeld niet alleen in Amsterdam iets ophalen van zijn vriendin. Hij moest wachten tot een dag dat zij vrij was zodat ze ook mee kon. Zeker bang dat hij nog even Wallen op zou gaan.
    Maar wanneer de vrouw van Fusion niet had hoeven werken is er toch niets mis mee dat zij om hem een plezier te doen thuis even op hun zieke dochtertje past? Andersom zou dat ook geen punt moeten zijn.

    Nee die vrouwenemancipatie vind ik een goede zaak. Al erger ik mij wel aan de dames die overdrijven en bij wijze van compensatie de oude situatie proberen te laten voortduren, maar dan met de vrouwen aan het roer.
    Laatst gewijzigd door Brad; 11 maart 2018 om 14:02

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik zat een beetje te dollen. Wel vind ik het raar dat er zowel vrouwen als mannen zijn die er moeite mee hebben dat hun partner alleen naar een dergelijke happening gaan. Een kennis van mij die in Belgie woont mocht bijvoorbeeld niet alleen in Amsterdam iets ophalen van zijn vriendin. Hij moest wachten tot een dag dat zij vrij was zodat ze ook mee kon. Zeker bang dat hij nog even Wallen op zou gaan.
    Maar wanneer de vrouw van Fusion niet had hoeven werken is er toch niets mis mee dat zij om hem een plezier te doen thuis even op hun zieke dochtertje past? Andersom zou dat ook geen punt moeten zijn.

    Nee die vrouwenemancipatie vind ik een goede zaak. Al erger ik mij wel aan de dames die overdrijven en bij wijze van compensatie de oude situatie proberen te laten voortduren, maar dan met de vrouwen aan het roer.
    Gast lul toch gewoon eens voor de grap één dag niet zo slap. Gewoon. Voor de lol.

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Gast lul toch gewoon eens voor de grap één dag niet zo slap. Gewoon. Voor de lol.
    Brad kent heel veel mensen..... Daar ontleent hij de gekste info (die geheel niet betrouwbaar is) uit l.

    Zet die kleuter toch in de negeerlijst. Beste beslissing ooit.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Zet die kleuter toch in de negeerlijst. Beste beslissing ooit.
    Als je mensen in je negeer zet wordt je min of meer gedwongen de quoters er ook bij te zetten.
    Is op zich prima want daar gaat doorgaans ook weinig aan verloren.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Een kennis van mij die in Belgie woont mocht bijvoorbeeld niet alleen in Amsterdam iets ophalen van zijn vriendin. Hij moest wachten tot een dag dat zij vrij was zodat ze ook mee kon. Zeker bang dat hij nog even Wallen op zou gaan.
    Zal eerder zo zijn dat ze naar de P.C. Hooftstraat wilde om eens gezellig te shoppen. Iemand moet dat betalen.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Zal eerder zo zijn dat ze naar de P.C. Hooftstraat wilde om eens gezellig te shoppen. Iemand moet dat betalen.
    Ja, ook allemaal winkels waarin rijke duivels winkelen die zich 's avonds een slag in de rondte neuken in hun voormalige sociale huurwoningen die nu omgetoverd zijn tot luxe koopwoningen

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Brad kent heel veel mensen..... Daar ontleent hij de gekste info (die geheel niet betrouwbaar is) uit l.

    Zet die kleuter toch in de negeerlijst. Beste beslissing ooit.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Tijd gedaan. Maar dan gaat zo'n 80% van dit forum aan je voorbij.

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Maar euh, hoe vonden jullie de Noorder Gitaar Dag 2018???
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  10. #80
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Maar euh, hoe vonden jullie de Noorder Gitaar Dag 2018???
    Ik ben niet geweest vanwege de afstand sorry.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ja, ook allemaal winkels waarin rijke duivels winkelen die zich 's avonds een slag in de rondte neuken in hun voormalige sociale huurwoningen die nu omgetoverd zijn tot luxe koopwoningen

    In de rondte n........? Welnee die grootverdieners zijn allemaal nette koorknapen.
    Laatst gewijzigd door Brad; 11 maart 2018 om 18:46

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top