Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 15 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 147
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Ik heb zelf een ME 70 die ik telkens meeneem naar de gitaarles en al spelende met de me 70 in een boss cube vind ik de klank daarvan zo slecht nog niet..
    Toegegeven wel niet te vergelijken met m'n kemper maar er is dan ook wel ern serieus prijsverschil.

    Deze demo vind ik ook niet geweldig maar de meeste boss demo's vind ik vreselijk dus dit is dan een verbetering.

    Ik merk wel op geen aux in ..

  2. #12

    Standaard

    Zoals de ammies zeggen: heb geen paard in de wedstrijd.
    Hier een Floeptroep filmpje. Wat blijkt ook deze kan straks IR-tjes laden.
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 <>BOSS MS-3
    Hotone Ampero + Ampero Control

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Zoals de ammies zeggen: heb geen paard in de wedstrijd.
    Hier een Floeptroep filmpje. Wat blijkt ook deze kan straks IR-tjes laden.
    Ik heb er vertrouwen in dat ze dat zelfs nog verneuken. BOSS en amp/cab modeling is gewoon een mislukte combi, helaas. Ik heb de hoop i.img. opgegev3n

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Maat als je weer zo betaalbaar wordt is t een gaaf ding hoor. Maar als ze qua prijs richting de Helix LT enzo gaan, zijn ze niet goed wijs. Vibd ik.

  5. #15

    Standaard

    Mooi apparaat en netjes geprijsd als je bedenkt dat alle drie de high end effect pedalen van Boss hierin zijn verwerkt. Goed te zien dat Boss zich juist meer gaat richten op high end kwaliteit ipv alleen degelijk, robuust en laag geprijsd. Mijn Boss ES-8 gaat nog steeds hard dus ik verwacht dat de GT-1000 het ook prima gaat doen. Ik ben zelf in mijn nopjes met mijn UAD OX box die iedereen ook aan de prijs vind, ik heb dus geen interesse in IR of AIRD meer. Als je dergelijke producten niet kan betalen dan houd het gewoon op maar kwaliteit en innovatie mag geld kosten wat mij betreft.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Mooi apparaat en netjes geprijsd als je bedenkt dat alle drie de high end effect pedalen van Boss hierin zijn verwerkt. Goed te zien dat Boss zich juist meer gaat richten op high end kwaliteit ipv alleen degelijk, robuust en laag geprijsd. Mijn Boss ES-8 gaat nog steeds hard dus ik verwacht dat de GT-1000 het ook prima gaat doen. Ik ben zelf in mijn nopjes met mijn UAD OX box die iedereen ook aan de prijs vind, ik heb dus geen interesse in IR of AIRD meer. Als je dergelijke producten niet kan betalen dan houd het gewoon op maar kwaliteit en innovatie mag geld kosten wat mij betreft.
    Zo zit ik er ook in. Liever wat meer spenderen aan iets wat klinkt dan compromissen sluiten. Ik heb bijv. onlangs een Suhr Eclipse gekocht. Een pedaaltje voor 300 pietermannen, maar dat hoor je er aan af.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Zo zit ik er ook in. Liever wat meer spenderen aan iets wat klinkt dan compromissen sluiten. Ik heb bijv. onlangs een Suhr Eclipse gekocht. Een pedaaltje voor 300 pietermannen, maar dat hoor je er aan af.
    Dat is ook meteen een goede vergelijking :-) Koop 4 á 5 kwaliteitseffecten in pedaalvorm of één multi-effect met misschien wel 50 kwaliteitseffecten aan boord. Ik heb vanaf mijn beginjaren (begin jaren 90) van spelen ongeveer 15 jaar lang gespeeld op de Boss GT-5 die meen ik zo'n 1200 gulden nieuw koste, dat was toen best veel geld. Deze GT-1000 is qua digitale specs superieur aan de GT-5 en bevat veel meer keuze aan classic- en moderne effecten en mogelijkheden. Ik zou het wel weten als ik nog geen pedalenplank of andere effecten had en nu een keus moest maken, dan zou het of de Helix of de GT-1000 worden :-) En als je geen goed geluid uit dergelijke multi-effect producten kunt halen dan ligt dit toch vaak echt aan de gebruiker!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Vind dit voor een boss demo erg goed klinken. Gewoonlijk blijft men daarbij hangen in volkomen foute jaren 80 "hair -m'n spandex broek is te smal -rock".

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Dat is ook meteen een goede vergelijking :-) Koop 4 á 5 kwaliteitseffecten in pedaalvorm of één multi-effect met misschien wel 50 kwaliteitseffecten aan boord. Ik heb vanaf mijn beginjaren (begin jaren 90) van spelen ongeveer 15 jaar lang gespeeld op de Boss GT-5 die meen ik zo'n 1200 gulden nieuw koste, dat was toen best veel geld. Deze GT-1000 is qua digitale specs superieur aan de GT-5 en bevat veel meer keuze aan classic- en moderne effecten en mogelijkheden. Ik zou het wel weten als ik nog geen pedalenplank of andere effecten had en nu een keus moest maken, dan zou het of de Helix of de GT-1000 worden :-) En als je geen goed geluid uit dergelijke multi-effect producten kunt halen dan ligt dit toch vaak echt aan de gebruiker!
    Ik ben nog niet om, alhoewel die apparaten steeds intuitiever te bedienen zijn zoals de Akai Headrush. Of dat dan on stage ook allemaal zo lekker klinkt als thuis, is nog een vraag voor mij. Je moet dan ook investeren in een FRFR-cab, denk ik. En op de bühne is er meestal geen tijd om allerlei parameters bij te stellen. Ik ben niet vies van dit soort units hoor, maar als plug 'n play speler nog wel een beetje beducht voor de live-toepassingen. Niettemin worden de floorunits steeds beter en steeds goedkoper.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #20

    Standaard

    Als ie over een jaar of vijf op MP staat voor €400 zal ik m zeker aanschaffen!
    Tot die tijd red ik het wel met de GT-10.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top