Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 85
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    De clean vind ik niet wat, maar de leadsound vind ik echt heel gaaf!

  2. #72

    Standaard

    ik heb een Hall of Fame in de loop zitten
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  3. #73

    Standaard

    Ik heb 'm nu ook iets meer dan een week!
    Kreeg vrijdag de 7de bericht van een vriend in Luik dat zijn broer hem in de winkel had, diezelfde middag ook nog nieuws van Dijkmans in Breda dat ze hem (eindelijk) binnen hadden.
    Snel naar Breda op en neer zaterdagochtend om hem die middag meteen mee te nemen naar Tremonti in Keulen voor een krabbel... Maar goed..

    Overall een goede amp, blijft ook erg helder in de hogere gain. Heb hem nog niet flink open kunnen draaien, maar hij schijnt erg hard te gaan.
    Wil tzt wel kijken of het het waard is om de matchende cab eronder de zetten. De Orange 1x12" die ik nu heb klinkt nogal boxy. De PRS cab klinkt naar mijn idee toch ruimer. Storend is het iig nog niet.

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gaaf! En ook nog de Sig van de grote meester👍
    Mooie amp! Misschien een bogner 212 kast op de kop tikken? Dat vind ik samen met de v30 kasten van Engl de mooiste kasten voor rock en metal!?

  5. #75

    Standaard

    vet!
    Ik had de hoes meegenomen naar de melkweg en laten signeren. wou eigenlijk ook de amp laten signeren, maar bedacht mij dat de melkweg nog wel eens moeilijk kon doen als ik een versterker mee naar binnen wou nemen

    ik speel over een Koch 2x12 met v30's, amp is ook gemaakt voor V30's. dus ik denk dat elke Cab met een V30 goed moet klinken met deze amp.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.587

    Standaard

    Eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar deze amp. Denk dat ik 'm laat overkomen zodra hij bij Thomann beschikbaar is.
    Zou heul erg tof zijn als hij naar mijn ex-Triple Recto neigt.

    Smaken verschillen, persoonlijk vind ik de Bogner 2x12 één van de meest overgewaardeerde cabs op aarde.
    Hmmmm, misschien wel een leuk onderwerpje

  7. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    vet!
    Ik had de hoes meegenomen naar de melkweg en laten signeren. wou eigenlijk ook de amp laten signeren, maar bedacht mij dat de melkweg nog wel eens moeilijk kon doen als ik een versterker mee naar binnen wou nemen
    Ha ja, dat was vóór de show in Keulen. Moet er niet aan denken om met dat ding een avond te moeten staan. Was een vette show in de Melkweg he?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar deze amp. Denk dat ik 'm laat overkomen zodra hij bij Thomann beschikbaar is.
    Zou heul erg tof zijn als hij naar mijn ex-Triple Recto neigt.
    Volgens velen neigt hij er heel erg naar. Als ik wat dichter bij je in de buurt woonde was je van harte welkom geweest uiteraard.

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Volgens velen neigt hij er heel erg naar. Als ik wat dichter bij je in de buurt woonde was je van harte welkom geweest uiteraard.
    Desondanks ben jij ook welkom om even bij mij langs te komen, hoor
    Laatst gewijzigd door dml; 17 december 2018 om 13:57

  9. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Ha ja, dat was vóór de show in Keulen. Moet er niet aan denken om met dat ding een avond te moeten staan. Was een vette show in de Melkweg he?
    Nee zeker niet! klein formaat, maar nog te zwaar om er een avond mee te moeten staan, helemaal tussen publiek.
    Hoesje was net mooi

    Was zeker een vette show! heb hem dit jaar ook gezien in de Tivoli als voorprogramma van Volbeat, en de dag erna als hoofdact in Zwolle.
    Zwolle vond ik het geluid een stuk beter, en was de sfeer wat beter aangezien de hele zaal mee deed met moshen etc, en was ook beter verkocht volgensmij.

    Melkweg waren minder mensen, wel alsnog een hele dikke show hoor! leuk ook dat de bands van het voorprogramma nog even op het podium kwamen etc. dat zijn altijd leuke dingen!
    Hoop dat hij aankomend jaar weer komt. maar ben bang dat hij pas weer komt als er een nieuw album is.

    foto van de hoes:


    ook een petje gekocht en door allemaal laten signeren
    Laatst gewijzigd door richwoodplayer; 17 december 2018 om 15:26
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  10. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    Nee zeker niet! klein formaat, maar nog te zwaar om er een avond mee te moeten staan, helemaal tussen publiek.
    Hoesje was net mooi

    Was zeker een vette show! heb hem dit jaar ook gezien in de Tivoli als voorprogramma van Volbeat, en de dag erna als hoofdact in Zwolle.
    Zwolle vond ik het geluid een stuk beter, en was de sfeer wat beter aangezien de hele zaal mee deed met moshen etc, en was ook beter verkocht volgensmij.

    Melkweg waren minder mensen, wel alsnog een hele dikke show hoor! leuk ook dat de bands van het voorprogramma nog even op het podium kwamen etc. dat zijn altijd leuke dingen!
    Hoop dat hij aankomend jaar weer komt. maar ben bang dat hij pas weer komt als er een nieuw album is.
    De support show bij Volbeat vond ik het publiek totaal ruk.. Ook wel logisch. Zwolle was ook erg leuk! Heel toevallig ook weer met The Raven Age. In 2015 hebben ze in Zwolle (was ook de laatste van de tour) TRA bewerkt met scheerschuim. Was Hedon niet echt blij mee. Dan viel de laatste in Amsterdam wel erg mee. Disconnected vond ik ook een meevaller, leuke band!
    Daarentegen wel een aparte tour. Eric die zijn ribben breekt door een lullig misstapje in de bus en de guitar tech die terug naar huis moet omdat zijn moeder in een ongeval om het leven komt. Dave (naar wie het dankwoordje uit ging) is normaal de drum tech voor Mario Duplantier van Gojira, daar was hij ook eigenlijk voor ingehuurd op deze tour. Ik heb hem menig show zien ploeteren maar desondanks is het hem telkens toch weer gelukt.
    Hou vooral het festivalseizoen in de gaten.. Ze komen nog een keer terug naar Europa voor het Alter Bridge feest weer begint.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Desondanks ben jij ook welkom om even bij mij langs te komen, hoor
    Eerste Kerstdag ben ik in Woerden.. Vrees alleen dat mijn vriendin + schoonfamilie dan snel ex-vriendin en ex-schoonfamilie is als ik er "even" uit ga

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top