Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 85
  1. #61

    Standaard

    Lokale gitaar winkel "Gooise Gitaren" in Bussum.
    Klein zaakje, PRS Dealer, en dus van daaruit de amp kunnen bestellen

    Nu op naar het Concert van Tremonti in de Melkweg!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  2. #62

    Standaard

    Ziet er erg gaaf uit, hopelijk klinkt ie ook zo.

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gave amp, klinkt zeer veelbelovend te oordelen na het zien van de demo’s op YouTube.
    Zeker met gitaren met humbuckers.
    Met single coils is deze amp minder geschikt vind ik.

  4. #64

    Standaard

    Zal eens kijken of ik morgen een filmpje kan maken
    Out of the box klonk hij al heel erg goed!

    met alle tone regeling op 12u begonnen, en heb alleen een beetje Bas weg gedraaid en klein beetje mid en Treble erbij en presence op 1u. Gain op 11u (meeeer dan zat!) en het was perfect!
    Gaat wel alle jezushard! volume staat 1 tikje ingedraaid en de ramen trilde al! 15w die voelt als een 50W
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Te gek! Heerlijk, zo'n plug 'n play amp. Ik kijk uit naar je filmpje.

  6. #66
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Super gaaf! Congrats!

    Staat erg hoog op m'n gas lijst, maar zal toch eerst budget en ruimte moeten vrij maken.
    Gezocht: Ibanez DE7

  7. #67

    Standaard

    Hierbij het filmpje, ben geen clean speler dus excuus daarvoor
    Nummer op het einde is Stone Blind van Slash Ft Myles kennedy, ging wat fout met de titel in de edit, hehe.
    Laatst gewijzigd door richwoodplayer; 11 december 2018 om 20:53
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Vooral de crunch en leadsounds icm je les Paul erg lekker!
    Clean vind ik hem ondanks de humbuckers erg dun, zal het karakter van de amp zelf zijn.
    Erg mooie rockamp👌
    Over welke speaker kast heb je hem laten lopen ?

  9. #69

    Standaard

    Kock 2x12 met de Jensen V30's erin
    ik gebruik de clean eigenlijk nooit, maar je hebt natuurlijk de eigen EQ voor de Clean. Denk dat je hem toch wel heel behoorlijk moet kunnen krijgen. maar de pickups hebben aardig wat output, dus met deze Les Paul zit ik al snel tegen crunch aan.

    Je kan ook erg mooie Crunchy Blues tones eruit halen door de gain nog verder terug te draaien, of je volume op de gitaar terug te draaien.
    Maar met de gain op 4 heb ik de sound die ik wil voor Hard rock sounds
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  10. #70
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Prikt wel erg lekker door de mix, vet gespeeld. Complimenten! Clean is inderdaad dun, Tremonti zelf gebruikt standaard een delay in de loop.
    Gezocht: Ibanez DE7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top