Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kostwinner Bekijk bericht
    Haha, die kost meer dan de hele gitaar. Wel gaaf dat je op hun site helemaal alles kunt specificeren, tot en met de poolschroefjes aan toe.



    (Ik heb er net êén op Marktplaats gezet...)
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    (Ik heb er net êén op Marktplaats gezet...)
    Maar dan heb je ook een Hello Kitty die beter klinkt dan elk ander exemplaar.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #23

    Standaard

    En hier staat nog eentje te koop (niet van mij trouwens). En België, maar vlak over de grens.
    https://www.2dehands.be/muziek/muzie...397964348.html

  4. #24

    Standaard

    Ik heb Dave Navarro (toen nog met Jane's Addiction) op zien treden met zo'n ding, niks bye bye reputation, ze zijn metal als fvck.

    Veel plezier ermee! Hangt van de stijl af die je wilt spelen maar ik zelf ben meer geneigd naar de goede oude JB humbucker(evt met coil split danwel phase reverse) in een strat gitaar.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2012
    Locatie
    Amstelvette
    Berichten
    110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R.J Bekijk bericht
    Ik heb Dave Navarro (toen nog met Jane's Addiction) op zien treden met zo'n ding, niks bye bye reputation, ze zijn metal als fvck.

    Veel plezier ermee! Hangt van de stijl af die je wilt spelen maar ik zelf ben meer geneigd naar de goede oude JB humbucker(evt met coil split danwel phase reverse) in een strat gitaar.
    Probeer een beetje een allround geluid te produceren, voornamelijk Rock, geen metal. Kittyding heeft echter geen toonregeling, maar alleen volume, en dat wil ik zo houden, maar daarom zoek ik wel iets met niet al te veel hoog. Nou ja, ik ga gewoon wat uitproberen.

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kostwinner Bekijk bericht
    Probeer een beetje een allround geluid te produceren, voornamelijk Rock, geen metal. Kittyding heeft echter geen toonregeling, maar alleen volume, en dat wil ik zo houden, maar daarom zoek ik wel iets met niet al te veel hoog. Nou ja, ik ga gewoon wat uitproberen.
    Dan een pickup die op mijn verlanglijstje staat voor mijn volgende (hss) gitaar, de 59/custom hybrid?
    https://www.seymourduncan.com/pickup...=5a748a1183326

    Ik heb erg goede ervaringen met SD, daarom. Maar "The Mule" of de "Crawler" van bareknuckle zou ik ook geen nee tegen zeggen.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R.J Bekijk bericht
    . Maar "The Mule" of de "Crawler" van bareknuckle zou ik ook geen nee tegen zeggen.
    Er staat er een op Marktplaats...

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2012
    Locatie
    Amstelvette
    Berichten
    110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R.J Bekijk bericht
    Dan een pickup die op mijn verlanglijstje staat voor mijn volgende (hss) gitaar, de 59/custom hybrid?
    https://www.seymourduncan.com/pickup...=5a748a1183326

    Ik heb erg goede ervaringen met SD, daarom. Maar "The Mule" of de "Crawler" van bareknuckle zou ik ook geen nee tegen zeggen.
    Over hybride gesproken: ik heb een vreemde crush op deze: https://www.seymourduncan.com/pickup/p-rails-set

    Combi van P90 en Hotrail. Kun je eindeloos veel mee schakelen, en ik ben dol op P90 geluid. En verkrijgbaar in wit (het oog wil ook wat). ;-)

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2012
    Locatie
    Amstelvette
    Berichten
    110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Er staat er een op Marktplaats...
    Heb em gezien, Jan. Ik zou er wel van gecharmeerd zijn, ware het niet dat ik per se een witte zoek.

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kostwinner Bekijk bericht
    Over hybride gesproken: ik heb een vreemde crush op deze: https://www.seymourduncan.com/pickup/p-rails-set

    Combi van P90 en Hotrail. Kun je eindeloos veel mee schakelen, en ik ben dol op P90 geluid. En verkrijgbaar in wit (het oog wil ook wat). ;-)
    Heb ik ook over zitten twijfelen, alleen zou ik zoiets dan in de nekpositie willen.
    P90 in de nek is nog steeds iets wat ik nodig heb in mijn leven.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top