Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19

Discussie: Hondo H77

  1. #1

    Standaard Hondo H77

    Ben sinds kort in het bezit van de Hondo.is het wat om op te knappen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertv Bekijk bericht
    Ben sinds kort in het bezit van de Hondo.is het wat om op te knappen?
    Als je 't leuk vind, doen! Het is geen waardevolle gitaar. (Heb zelf nog een echte H-76 in een hoekje staan..)
    @duhsjaak. Leuke CRX? Doen! Tofste bakje ooit in bezit gehad. (Nee ik had geen brulpuup en mega spoilers.. Wel roest.)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    ooit deze topic gestart met een hondo strat, welk type weet ik echter niet meer.
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...tomising-topic

  4. #4

    Standaard

    Nee ze zijn in principe niks waard. Een witte H-76 was de eerste gitaar die ik nieuw kocht. Rond 1985 ofzo was dat.
    Het was niet veel soeps, maar je eerste gitaar blijft toch iets speciaals vind ik.
    Als ik dezelfde nu weer tegen zou komen zou ik hem alleen uit nostagische overwegingen en ter decoratie kopen als de prijs laag is. Hetzelfde geldt voor mijn eerste versterkertje wat ik erbij kocht: Roland DAC-15D. Gewoon geinig om die spullen weer eens een keer te zien en vast te houden.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zo'n DAC versterker, was dat niet met van die koptelefoon speakers....??


    Een Hondo was de gitaarversie van een SOA...... lijkt leuk maar je hebt er niks aan.

  6. #6

    Standaard

    Dat klinkt veel belovend😅😅
    Zal dus wel op de brandstapel terecht komen.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Nahja, je moet het een beetje zien zoals het is. Alles is wat een gek er voor geeft.

    Neem contact op met Brad.

  8. #8

    Standaard

    hondo, is gewoon samick, japanse hondo's kwamen oa bij matsumoku weg, net in wat voor staat je hondo is, is de hals nog recht en fretwerk nog goed? geen reden dan om hem nieuw leven in te blazen zolang hij goed bespeelbaar is dan ben je al een heel eind, de H77 stamt uit de laatste jaren voordat de naam hondo gedropt werd, 1988-1989 daarna is er onder de naam samick doorgebouwd.
    kunnen leuke gitaren zijn, goed afstellen is het halve werk en je hebt een leuk gitaartje voor een beginner.

  9. #9

    Standaard

    Dan zal ik hem nog maar even behouden van de brandstapel. Werde bij Matsumoku ook gitaren gemaakt met de naam Custom? Heb er onlangs 1 gezien en vond het niet slecht klinken.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertv Bekijk bericht
    Dan zal ik hem nog maar even behouden van de brandstapel. Werde bij Matsumoku ook gitaren gemaakt met de naam Custom? Heb er onlangs 1 gezien en vond het niet slecht klinken.
    Heb van Custom een strat gehad. Was dezelfde die ik onder de naam Gerrinez gezien had. Allemaal Japans spul, budget, maar niet heel erg slecht.

    Gepost met Tapaworst
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top