Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Op herhaling

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Locatie
    Dark side of the moon
    Berichten
    959

    Standaard Op herhaling

    Hallo!
    Mijn laatste bericht was van 2012, dus een korte intro. Door veel werken, kinderen krijgen, leven in het algemeen, heb ik een aantal jaar niet meer echt gespeeld. Hoop spullen weggedaan en de rest op zolder gezet.

    Vorig jaar begon het toch weer te kriebelen, dus de Princeton en Tele van zolder gehaald en weer gaan spelen. Direct weer GAS natuurlijk en inmiddels weer eea gekocht, verkocht etc. Nog steeds de Princeton, maar met wat pedalen erbij en weer wat Gibson’s ( SG en een LP junior special).

    Wat ik veel eerder had moeten doen is zo’n looper kopen. Heb nu zo’n Ditto ding en dat geeft me veel vreugde: minder focus op geluid, tweaken,etc en gewoon spelen en weer terughalen hoe de liedjes gingen, etc.

    Aldus, ook ondertussen de fora weer bezocht en leuk om te zien dat er nog veel meubilair hier aanwezig is. Ziet er wel wat rustiger uit dan voorheen (minder topics, minder reacties), maar zal vast komen doordat gitaarspelen toch in het algemeen minder populair is/wordt.

    Leuk om er weer te zijn!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Haha herkenbaar dus welkom terug.. bij mij ging in 1985 het spul de kast in om er in 1990 nog 1 keer uit te komen voor een reünie op de de trouwerij van een bandmaat... zo'n 4 jaar geleden begon het weer te kriebelen.. spullen opgedoken, opgefrist en intussen ook het een en ander er bij gekocht.. maar ik speel nog altijd even beroerd als vroeger.... Hoop dat het bij jou beter verloopt.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #3

    Standaard

    Het spul is bij mij nooit echt geweest hoor. Wel een jaar of 12 op een laag pitje.
    Toen een jaar of 20 medium en nu een jaar of 9 full blast.
    En, daarom deze inleiding, dat laatste wens ik jou natuurlijk ook toe.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top