Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 91
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Die Japanse gitaren zijn geen nieuwigheidje hoor, die bestaan al 30+ jaar voor de Japanse markt, maar bepaalde modellen (lees: de meest saaie) worden nu wereldwijd beschikbaar gemaakt. Qua houtwerk en afwerking zijn ze belachelijk goed, maar de electronica (pickups, schakelaars, potmeters, jack,...) zijn standaard Azië-kwaliteit. Perfecte modplatformen dus voor zelf goede pickups & electronica naar smaak in te lepelen.
    Ik weet niet hoe oud jij bent maar 30 jaar geleden zag ik Japanse gitaren in Nederlandse winkels.

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik ben er 30 . Die Japanse Fenders waren vroeger couranter beschikbaar, dan zo eind jaren '90 ging de kraan helemaal toe voor alles wat geen Jaguar/Jazzmaster/Mustang/Custom Telecaster was, zo rond 2010 ging de kraan helemaal toe, en nu gaat ze terug wat open. Maar bepaalde modellen (66 strat, 70 Telecaster,...) zijn nooit echt beschikbaar geweest hier. Als je ziet wat voor lekkers Fender-Japan maakt qua modellen, het is jaloersmakend.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Ik ben er 30 . Die Japanse Fenders waren vroeger couranter beschikbaar, dan zo eind jaren '90 ging de kraan helemaal toe voor alles wat geen Jaguar/Jazzmaster/Mustang/Custom Telecaster was, zo rond 2010 ging de kraan helemaal toe, en nu gaat ze terug wat open. Maar bepaalde modellen (66 strat, 70 Telecaster,...) zijn nooit echt beschikbaar geweest hier. Als je ziet wat voor lekkers Fender-Japan maakt qua modellen, het is jaloersmakend.
    Nahja ik ben iets minder begeistert, maar wat is er nu dan zoveel beter uit de USA dan uit Azië.....? Los van de kraan.....

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Volgens mij zijn de halzen van de fender Japanse strats dunner en platter dan die van de US series. Voor mij een reden bijvoorbeeld dis Japanse limited edition Stratocaster niet te kopen. Verder echt prima gitaren. Dan besteed ik mn 1000 euro wel aan iets anders.

  5. #85
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik zie niet wat er nou zo mis is met die gitaren, ook niet bij die Meteora. Die body is een variatie op de Jaguar maar dan wat hoekiger, weinig mis mee.

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Over dertig jaar zoeken verzamelaars zich suf naar één van de elf Meteora's die ooit is verkocht
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Over dertig jaar zoeken verzamelaars zich suf naar één van de elf Meteora's die ooit is verkocht
    Als ze per container hier voor een krats in de winkel lagen, dan was de lol eraf.
    Die 11 stuks hebben dus alleen al daarom verzamelaarswaarde.
    Als de custom shop jongens dan ook nog melden dat 1 op de 10 een messingschroefje in de slagplaat heeft en dat zij het verschil kunnen horen, gaan de echte Mojo nerds daar naar op zoek.

    Mijn mening dus.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Eergisteren voor het eerst in lange tijd naar de lokale muziekwinkel geweest. Ik moest er wenen. Ze hadden altijd een hele aardige collectie Fenders. Van goedkoop tot alles daarboven m.u.v. Custom Shop modellen. Ik heb maar 2 aardige gitaren kunnen ontdekken. Wat een droevenis. Tenminste, voor wat ze ervoor durven vragen.

    Nee, sinds Max Guitars Nijmegen weg is (waarom staat hun naam nog steeds hier op de site eigenlijk?) valt er weinig meer te genieten voor de gitaar liefhebbende inwoners van Neerlands' oudste stad.

    Wat een ellende.

  9. #89
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht

    Nee, sinds Max Guitars Nijmegen weg is (waarom staat hun naam nog steeds hier op de site eigenlijk?) valt er weinig meer te genieten voor de gitaar liefhebbende inwoners van Neerlands' oudste stad.

    Wat een ellende.
    Max is er nog wel, alleen niet meer in Nijmegen (hadden jullie er maar eens wat moeten kopen!! )

  10. #90
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Heb ik gedaan hoor. En vaker dan eens.

    Ik had het ook over Max Nijmegen. Staat nog steeds op deze site vermeld, terwijl ie toch alweer een paar jaar weg is. Zonde.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top