Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 91
  1. #21

    Standaard

    Zou het net zo gaan als met de Fender Rascal bass?
    Ik heb er hier op GN redelijk van langs gekregen, dus ik ben benieuwd wat dit dgaat worden. Die rascal had ik wel oren naar, qua klank, totdat ik het verstandelijk niet 100% bij de tijd zijnde hoofd van de custom shop zag die hem introduceerde. En ik zag dat deze nutcase, de body van een VI had genomen, drie lipsticks uit de bak ‘oud en afgeschreven’ een tail piece van dat heel goede Guild. Meer kon er niet vanaf. Made in Indonesië en rond de €650,00. En alleen in sea green. Nadat de productie rond de 150 stuks bleef hangen, werd de productie naar ik gloof Mexico overgebracht en kostte een vrijwel identieke, maar zeker niet betere Rascal ongeveer €1.100,00.

    Door deze strategische move ging de verkoop nog harder naar beneden dan de Titanic.
    Nou, rant en rave natuurlijk, maar ik ben benieuwd hoe deze ‘nieuwe modellen’ zullen gaan.
    Gibson is volgens de berichten zieltogend, Fender maakt de gekste stuiptrekkingen, de merken die wel innoveren worden niet voor vol aangezien, ik gloof dat ik maar drummer ga worden.

    Neem geen strat, is mijn advies. Clapp’s gehoor is naar de filistijnen en dat heeft ie niet op een Ibanez gedaan.
    Tot zover een bijzonder goed onderlegde post.
    Maar waarom zou ik iets onderbouwen? Hunnie zeggen ook dat de markt erom vraagt. Hoor jij wat?
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.227

    Standaard

    Die American Parallel Universe Jazz Tele vind ik goed te pruimen.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Steve Morse's Frankentele:



  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Fender is wel netter dan ik. Het ruimt tenminste zijn kelder op.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Fender heeft het probleem dat heel veel klanten vinden dat ze iets anders moeten brengen, maar daarna alleen maar dezelfde modellen kopen...... Modellen als een ‘52 tele of Clapton strat gaan per jaar in aantallen over de toonbank waar de nieuwere modellen nooit aan zullen komen.
    Ik denk dat Fender er goed aan zou doen hun USA standards te leveren in een kwaliteit waar niemand anders aan kan tippen. Top materiaal, Mooie top , prachtige lak. Bijvoorbeeld de kwaliteit die je standaard bij Music Man krijgt.
    Misschien een service als persoonlijke slagplaat bij bestelling via official dealer, Free of charge ..........
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.907

    Standaard

    Waar is de tijd van de Fender Robben Ford:

    "Meten is weten, gissen is missen"

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Waar is de tijd van de Fender Robben Ford:

    M'n broer (ik weet dat ik 'm niet mag noemen) had er eentje maar helaas met een getordeerde hals. Ding klonk prima maar niet over de hele hals.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.323

    Standaard

    Briljante topic titel


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Briljante topic titel


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Flodder-esque!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Steve Morse's Frankentele:


    Hier is tenminste iets mee gedaan wat uniek is. Die nieuwe gitaren hebben gewoon de verkeerde slagplaat en dergelijke. Ik ga met mijn naamgenoot mee. Overdwars anaal inbrengen dus.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top