Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard Oke, nu echt echt echt de laatste keer jullie oren voor de drums gevraagd

    Ik denk dat ik met deze plugin ga werken, mindere bekkens, maar wel die punchy kick en snare voor extreme metal. Zit bas bij dit keer, veel leegtes in t nummer nog, en alle disclaimers, net ter plekke verzonnen de riffs en in 1x ingespeeld, enzo.

    Meningen welkom!!

    http://www.soundclick.com/bands/page...ongID=13676795

  2. #2

    Standaard

    Wrom nou echt de laatste keer? Daar is een forum voor wat mij betreft.
    Jij bent goed bezig, maar gooit tussentijdse resultaten in de groep.
    Dat lijkt mij een heel verstandige zaak. Zolang je je eigen mening niet vergeet.

    Ik ga op mijn gemak luisteren en kom erop terug.
    Ik vinnut wel lachen eigenlijk. Net de Donald duck; zoek de 10 verschillen.....
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3

    Standaard

    Lekker rustig begin, voor jouw doen....
    Na 0,50 sec ga je een ander ritme met de nagara ?, of tabla ? slaan. Niet zo passend, vinnik. Minder Indiaans.
    Allerlaatste stukje komen de drums er door. Prima snare-geluid. Niets meer aan doen, zou ik zeggen. (en dat doen ik dan ook...)
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Dank Ernest! Enneh, ik maak soms ook hele rustige muziek hoor, orksetraal, ambient, new age etc. Anyway haha. Ik zit nu een beetje te denken om te kijken of ik mbv een een zgn x-drum de bass drums uit deze configuatie kan gebruiken, en dan toch de snare, toms en bekkens van de voorlaatste mix die ik poste.... Ik vind deze kit best oké maar de bekkens abominabel slecht en te weing gevarieerd.

    Dank Gus alvast, ik reken op je

    Nog andere oortjes?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.569

    Standaard

    Deze kit klinkt inderdaad lekker. Nog steeds erg breed stereo gemixt, maar dat zal misschien zo horen? Ik vond vooral het intro erg gaaf.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Mag ik brutaal zijn en vragen of je m met de vorige wil vergelijken? Ik neig sterk naar de vorige maar dan met de kick van deze.

    Ja de panning is zo, maar dat vind ik wel lekker. Ik pan mijn gitaren ook altijd hard L en R, bas in t midden, vocalen in t midden.

    Intro zijn allemaal losse WAV files die ik gepitched, gestretched en gesliced heb zodat ze in t zelfde tempo/toonsoort staan als t nummer.

  7. #7

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.569

    Standaard

    Ik neig naar de vorige, omdat de bekkens daar inderdaad lekkerder klinken. En ook die kit is best lekker. Volle snare ook, daar hou ik wel van.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Koel, thanks! Dat bevestigt gelukkig een beetje de richting waar ik naar toe wil. Het probleem is dat ze op de studio monitoren allebei wel goed klinken. De proof of the pudding ligt in het eten vanaf gewone speakers, mobiele telefoontjes, pc speakers etc. Dank Kim!

    Andere mogen ook nog steeds reageren. Even makkeljik maken: A vs B

    A: http://www.soundclick.com/bands/page...ongID=13674119

    B: http://www.soundclick.com/bands/page...ongID=13676795 (even door intro worstelen, drums beginnen op ca 75%)

  10. #10

    Standaard

    Gisteren aan het zoeken geweest op funda en jouw stream bleef spelen...alles dus een keer of 4 gehoord denk ik zo. Hard maar plezierig. Zelfs een stukje Bollywood drums. Hou ik wel van.

    Knap gepeeld alles en zo,n axe klinkt echt goed hoor. Puntje van kritiek: het is wat vlak, ik heb geen melodie gehoord die me bij zal blijven. Maar daar hebben Vai en consorten ook allemaal last van. Teren vaak jaren op net dat ene liedje dat wel blijft hangen.

    Kortom; gewoon doorgaan.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top