Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11

    Standaard

    Klinkt heel goed, Fusion!
    Eén holistische opmerking, het intro zou ik als geheel een stuk zachter zetten en misschien wat mysterieuzer maken (minder in your face, bijv. meer galm, ietsje minder laag/hoog, die fluit wat dunner (wat 'm verder weg maakt)) zodat het extra binnenkomt als de band begint.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ja! Goede tip. Heb 2 metal BNNers in mijn kennisenkring, en eentje heb ik ook al lastig gevallen met dit korte stukkie, en die gaf precies t zelfde commentaar. Dank! Het komt denk ik door de maximizer die aan staat, maar ik weet wel hoe dat aan te pakken. En de fluit heeft veel mid (zelfs laag-mid), op zich karakteristiek voor t insturment maar miscshien wat te veel van t goede,

    Dank!!

  3. #13

    Standaard

    Leuke sfeer maar het klinkt een beetje ingeblikt (dof/donker) als je snapt wat ik bedoel. Beetje meer hoog misschien?

  4. #14

    Standaard

    Nou ja zeg. Laat ik nu zelf ook net werken aan een "oosters" nummer met tabla's. Hoe groot is die kans?
    Die bends maken het wel echt af. Dat lijkt me lastig om te programmeren.

    Het korte stuk met drums klinkt prima over mijn speakers maar stiekem vind ik het intro het leukst. Komt er later nog iets van een oosters thema terug in het metal gedeelte? Dan zou het meer een geheel worden in plaats van twee aan elkaar geplakte nummers.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  5. #15

    Standaard

    Ik denk dat je JVGM's commentaar met een korreltje zout kan nemen, volgens mij begrijpt hij/zij niet helemaal waar het om draait in dit genre. Ik denk dat je extra aandacht naar de drums al behoorlijke vruchten heeft afgeworpen. Dikke knoeperts van mango's en weet ik veel. Vet! Ik ben benieuwd naar het hele nummer. Doet me een beetje denken aan Nile.

    Geluid vind ik al best goed, alleen mis ik inderdaad ook een beetje midhoog in de drums. Kicks zou ik zelf iets 'punchier' maken, dus iets meer een klik erin, dan kun je het laag wat terugschroeven en prikken ze effectiever door de gitaren heen. Maar dat moet natuurlijk maar net de sound zijn die je mooi vindt; het klinkt nu ietwat wolliger dan veel djent/deathmetalproducties maar het is dan ook wel weer passend in het Oosterse kader waarin je dit geweld plaatst.

    Anyhow, strak werk.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Dank man!!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2016
    Locatie
    NL
    Berichten
    362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Te veel aandacht voor kleinigheden en te weinig aan de er toe doende dingen. Verzin een melodie die me bijblijft.
    Klinkt bekend dat van die aandachtsstoornis bij hem. Maar ja voor sommigen valt het ook niet mee om zelf iets te bedenken. Veel makkelijker om anderen af te kraken.
    Kom Fusion. Lekker je pilletjes slikken dan gaat het wel weer.

    BTW Tjeeeh man. Wat een zweefteven muziek zeg. Alleen dat al is reden om weg te blijven. Zat je in ten onverwachte leegt of zo toen je dit maakte?

    Het is toch ook zo simpel dat zielige lage trappen.

  8. #18

    Standaard

    Hop! En weer één op de negeerlijst. Nog even en ik kom weer toe aan gitaarspelen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top