Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Ik heb dat verschil tussen twee gitaren ooit opgelost door een Boss equalizer in mijn pedalboard te zetten. Voor de tele trapte ik hem in en met wisselen gewoon weer uit. Jarenlang gedaan. Kostte gebruikt een paar tientjes.....
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  2. #22

    Standaard

    Het gaat me niet zozeer om het volume verschil. Ik heb wel een booster daarvoor. Het gaat me er meer om dat ik het wel behoorlijk ideaal zou vinden om geen gitaarswitches meer te hebben. Scheelt spullen slepen naar gigs, en het scheelt gitaarwisselpauzes tijdens de optredens. En ik wil natuurlijk een fatsoenlijk klinkend stel pickups in mn gitaar hebben. Die van nu zijn oké, maar vooral de neck pickup is wat modderig.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    heb zoiets ooit opgelost door een dimarzio super distortion(keramisch) als brug pu te gebruiken
    middestandje nu perfect clean
    weet niet of deze te splitten is


    2 centen
    Dan heb je het over de DiMarzio DP101 Dual Sound, da's een Super Distortion met per spoel draadjes naar buiten.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Ik zeg (nu ik ze net heb, zit nog de honeymoon fase) Seth Lover HB’s. Die zijn clean heel helder, en met gain heel dik en rijk. Prijs is pittig, 240,- voor een set.

    Of Pearly Gates, die zijn nog een tikje meer hardrock. Ik heb me helemaal suf gegoogled op deze 2 humbuckers, en wat ik lees op internet is dat van normale productie humbuckers, dus geen boutique spul, deze echt favoriet zijn, vooral in LP’s e.d. , maar een telecaster kan ook prima denk ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top