Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 45

Discussie: frustraties

  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik zou stap voor stap gaan werken. Bekijk zorgvuldig naar hetgeen je nu weet en beheerst en ga vanaf dat punt verder. Heb je wat dat betreft het gevoel in het duister te tasten dan is het misschien raadzaam een goede leraar te zoeken om je op weg te helpen. Dat hoeft niet zo lang hoor.
    Na een tijdje kun je overgaan op zelfstudie uit boeken. Maar of je nu een leraar hebt of je werkt uit boeken, serieus oefenen, daar ontkom je niet aan. En niet doorgaan naar de volgende stap als je het voorafgaande nog niet beheerst.
    Laatst gewijzigd door Brad; 8 januari 2018 om 12:10

  2. #12

    Standaard

    heb alleen een vraag hoelang speel je al gitaar en aantal uren per week/dag ?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    heb alleen een vraag hoelang speel je al gitaar en aantal uren per week/dag ?
    Ik speel 10 jaar ongeveer, waarvan de laatste 5 jaar intensief. Mijn spel varieert van soms maar een half uur per dag tot 4 uur in het weekend.
    Laatst gewijzigd door SloeGin; 8 januari 2018 om 16:29

  4. #14

    Standaard

    je heb last van discipline ,motivatie,doorzettingsvermogen en een gezond verstand

    denk dat je er wel uitkomt zonder tips van mij

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SloeGin Bekijk bericht
    Ik speel 10 jaar ongeveer, waarvan de laatste 5 jaar intensief. Mijn spel varieert van soms maar een half uur per dag tot 4 uur in het weekend.
    Zo! Dan moet jij als t goed is flinke chops hebben! Ik ben al blij als ik een half uur in de week haal.
    Even vergeten: maar zit je in een band? Zoek een band met nog een gitarist, eentje die net wat meer inspi dan jij hebt. Trekt ie je vast mee in je kielzog.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    je heb last van discipline ,motivatie,doorzettingsvermogen en een gezond verstand

    denk dat je er wel uitkomt zonder tips van mij
    Is dit nu ironisch bedoeld of wat moet ik hiermee?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SloeGin Bekijk bericht
    Is dit nu ironisch bedoeld of wat moet ik hiermee?
    Profilering..... maar niet van jou.

  8. #18

    Standaard

    Ik denk dat het helemaal niet zo’n rottige reactie is dan wat je op het eerste gezicht denkt.
    Ik loop dit draadje langs, en zie allerlei reacties waarop door jou, TS, niet of nauwelijks wordt gereageerd.

    Er wordt op verschillende manieren aangekaart dat leeftijd een rol speelt.
    Afgezien van een aantal slachtoffer achtige reacties, zie ik nergens een indicatie van je leeftijd. Van wat je beoogt te bereiken.
    Dat is niet omdat wij ons met je willen verloven. Maar omdat je leeftijd een essentiële factor is in dit verhaal.
    Aanleg/talent is van belang als je 3 bent.
    Gruwelijk hard werken is van belang als je pakweg 35 bent. Dan is ineens talent veel minder belangrijk dan de bereidheid er 4 uur per dag in te steken. En dan nog: word je nog een sexgod/gitaargod als je op je 35e begint??? En wil,je dat ook?

    Dan is het makkelijk om alles als sarcastisch af te doen, maar ik zie een verzandende draad van iemand die een vraag opwerpt en vervolgens nauwelijks de moeite neemt om er op te reageren.

    Maar goed, ik heb al genoeg aan een dood paard getrokken. Iets botter dan maar dan Guitarkid2, maar ik heb het idee dat we allebei een beetje op hetzelfde doelen.

    Gk2, i’m With you.
    Waar de hoofdletter W vandaan komt is een raadsel.
    Verder TS, als je weet wat je wilt, stel dan rustig de vraag nog eens.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Stoorde mij ook al zover iets op internet me kan storen.
    Paar mensen stoppen energie in hun antwoord maar enkel de paar nondescript schijnen interessant te zijn.
    Ok.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #20

    Standaard

    Ik ben na 16 jaar ook slecht in giaatspelen, onthou amper liedjes en laddertjes. Layla speel ik al 2 jaar stotterend net als een klein stukje van smooth.
    Om mijzelf weer een goed gevoel te geven, zo van ik kan het best wel speel ik af en toe wat green day, the offspring, laatst nog dat nieuwe liedje van pink what about us. Dan ineens denk ik hey ik kan best leuk spelen, nu maar weer op naar Jimi Hendrix.
    Of je wat aan dit verhaal hebt weet ik niet maar ik vond het wel leuk om het te typen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top