Ik heb de laatste tijd enorm veel frustratie omtrent mijn gitaarspel.
Over de jaren heen heb ik les gevolgd en heb een basiskennis caged systeem, intervallen, mineur en majeur pentatonisch, major en minor toonladder, modi.
Echter wat ik merk is dat ik gewoon veel te weinig theoretische kennis heb en het niet kan toepassen, om de dingen te spelen die ik wil.
Ook op technisch vlak sta ik veel te zwak om de dingen te spelen die ik wil (hendrix, slash, bonamassa, randy rhoads, metallica/megadeth etc ...)

Ooit kreeg ik van een leraar de opmerking dat ik teveel theoretiseer en dat merk ik ook. Ik merk dat ik eigenlijk weinig muzikaal gevoel heb.
Ik ben stikjaloers op mensen die geen scholing hebben gehad en alles op gevoel en gehoor spelen.
Mijn doel qua gitaarspelen is bovenstaande muziek/artiesten kunnen naspelen, begrijpen wat ik speel en kunnen improviseren. Echter met anderen samenspelen is ook nog eens moeilijk omdat ik zeer schuchter ben en bevries als mensen op mijn vingers kijken.


Moet ik een versnelling hoger gaan en echt een intensieve opleiding (op vrijetijdsniveau weliswaar) volgen of er gewoon mee stoppen omdat alle uren die ik er al in heb gestoken bitter weinig opleveren.

Zijn er nog mensen die dit herkennen?

Alvast bedankt voor de hulp/suggesties.