Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 27
  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Het is een kwestie van smaak.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht


    Wat vind je van dit dan? Nam ik op ergens eind jaren 80 met een oude versleten Fostex B16. Ik heb de moedertapes nog.
    De muziek is natuurlijk niet te vergelijken, andere klasse, maar voor die tijd (en gezien je apparatuur) was deze opname erg goed Han!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    De drums vind ik vooral kunstmatig snel, met name de onwaarschijnlijk snelle kick haalt voor mij de hele cadans uit het nummer. Qua gitaarwerk vind ik het wel lekker, maar de drums en de zang knap ik volledig op af.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #14

    Standaard

    Lekkere bak herrie?
    Ik vind het eigenlijk tamelijk gestileerd klinken. Niet verkeerd, zeker niet.

    Deed me in het begin wel een beetje aan Sieges Even denken. Die vind ik wel eigenzinniger (en daardoor soms wat lastiger te volgen).

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Yep, muzikaal kan ik het prima hebben, maar dat soort 'zang' (ahum) vind ik echt bagger.
    Haken (bijv) doet het soms ook wel maar dat is een klein stukje en 'functioneel' (als in: het beeld een onderdeel in het verhaal uit).
    Destiny Patatoo vind ik dan wel weer cool. Zij heeft ook een strot maar kan ook engeltjes zacht zingen.

    Maar dat is het mooie van muziek - voor ieder wat wils. Ik zou zeggen: geniet ervan!
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  6. #16
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Knap gespeeld en het zit goed in elkaar. Maar deze muziek is mij te intens en te hectisch. Met die zang heb ik geen probleem, dat heeft wel wat. Totaal anders dan de zang van Karen Carpenter maar diversiteit in muziek is een goede zaak.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Lekkere bak herrie?
    Ik vind het eigenlijk tamelijk gestileerd klinken. Niet verkeerd, zeker niet.

    Deed me in het begin wel een beetje aan Sieges Even denken. Die vind ik wel eigenzinniger (en daardoor soms wat lastiger te volgen).
    Erg gestilleerd idd. Sieges Even zo blast from the past. Nou ja allebei prog uiteraard, maar wel heel anders vind ik. Meen me te herinneren dat Sieges ook héél veel cleane gitaren had. Virvum zit toch wel behoorlijk in een death metal saus.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Leuke berichten verder heren. Dank.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    De drums vind ik vooral kunstmatig snel, met name de onwaarschijnlijk snelle kick haalt voor mij de hele cadans uit het nummer. Qua gitaarwerk vind ik het wel lekker, maar de drums en de zang knap ik volledig op af.
    Precies dat had ik ook.
    Sterker nog, ik had het vermoeden dat het electronisch getriggerd werd en deed wat research. ben er niet achter, lijkt toch fysiek, ik zie dat de voet helemaal zich naar voren verplaatst voor zo min mogelijke uitslag.
    Maar goed, ik krijg een visioen er bij van een Scheidegger tikwedstrijd voor secretaresses.
    Da's geen goed beeld om je emotioneel aan een moppie muziek te hechten.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Is volgens mij alleen echt, geen triggers en geen ge-edit. Tsja je houdt ervan of niet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top