Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Tokai ls95

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard Tokai ls95

    Hey Tokai lovers,
    Ik weet het, een japanse loverock ls95 is niet hetzelfde als een model uit de jaren 80/90, maar wie wil er zijn ervaringen ermee delen?
    En wat zou een correcte 2dehandsprijs zijn voor ééntje in nieuwstaat uit 2015? Sta nl op punt één aan te schaffen...
    Thx!
    Laatst gewijzigd door Stoffel43; 2 januari 2018 om 14:33
    Kris

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Geen ervaringen mee, maar er is eigenlijk weinig negatiefs over deze gitaren te vinden. Nieuwwaarde van die dingen ligt rond de 1100 a 1200 als ik het me goed herinner. Heb er verscheidenen voorbij zien komen op marktplaats de afgelopen jaren. Vraagprijzen variërend van 700 (voor een standard) en 900 (voor een custom).

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Grrr... had er echt mijn zinnen op gezet, maar the misses werkt tegen... moet eerst een gitaar verkopen voordat er nog een nieuwe bij mag...
    Vrouwen! 😞
    Kris

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Grrr... had er echt mijn zinnen op gezet, maar the misses werkt tegen... moet eerst een gitaar verkopen voordat er nog een nieuwe bij mag...
    Vrouwen! 
    Herkenbaar......pas geleden nog twee Harry Beton gitaartjes 'mogen' scoren mits tegen inruil van een oud basje... En zo ging ik gisteren op pad (met The Missus d'r bij ! met extra dukaten in haar tas voor het geval het eerste stapeltje cash niet voldoende zou blijken.....) voor een Orange OR 120 head uit de seventies....(die konden we nog wel ergens stallen als het door ging) .....bleken verkoper en ikke over de telefoon een (niet te overbruggen) misverstand over de vraagprijs te hebben gecreëerd .... maar desalniettemin een waardevol contact met een toffe drummer er aan overgehouden... In jouw geval zou ik idd proberen die Tokai te scoren en m tijdelijk ergens veilig onder te brengen totdat de ruimte officieel gecreëerd is....wilde de verkoper jouw minst geliefde gitaar niet inruilen? Zo regelde ik een paar jaar geleden de aankomst van een Tokai LS75 uit 2002

    PS heet die verkoper uit Enschede wellicht Maarten M.? dan is 't dezelfde als met wie ik toen de Tokai-deal sloot.
    Laatst gewijzigd door MikeD; 4 januari 2018 om 09:52
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Herkenbaar😉
    Was het die tokai uit Enschede toevallig die gereserveerd stond?
    Gozer ken ik, oud-klasgenoot van me op de middelbare school. Pure liefhebber, goeie gozer en heeft altijd mooie spullen te koop staan.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard Tokai ls95

    Idd, die was het. Mooi ding. Deze was voor me gereserveerd, maar helaas... Hoop dat hij het me niet te kwalijk neemt.
    Ik kan al net zo goed verhuizen naar het domme lul topic... 😜
    Hij heeft nu idd ook een mooie strat deluxe te koop. Alle zijn spullen lijken nagenoeg nieuw.
    Kris

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Kopen, tijdelijk onderbrengen bij een gitaarnetter die mee in het complot zit, andere gitaar rustig verkopen, nieuwe gitaar ophalen.

    Works like a charm!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Kopen, verstoppen, in het bijzijn van je vrouw de aller goedkoopste tweedehands Hondo Les Paul voor een tientje of 5 kopen en dan na een aantal dagen de gitaren omruilen.

    gepost met Tapaworst 12.9
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top