Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard Weer even jullie oren nodig!!

    Heb genoeg van die Drumkit From Hell die iedereen altijd herkent en maar niet wil doen wat ik wil. Dus.... gewoon de basic Superior Drummer 2.0, maar wel met veel processing (patch gevonden via YouTube, beetje schaven nog). Hoe klinken de drums hier? Vooral metal mensjes die moderne metal mixen luistern mogen meningen geven, maar uiteraard andere mensjes ook!! Luisteren mag op hifi sets en mobieltjes, pc speakers en game speakers en whatever!

    http://www.soundclick.com/bands/page...ongID=13674119

    Dank!!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Anyone? Ik luister m nu op een aantal verschillende media met verschillende hoofdtelefoons en ik vind m een stuk beter dan de andere mix die ik n paar weken geleden poste. Maar goed, die vond ik destijds ook wel oké, maar nu echt niet te pruimen zo naar.

  3. #3

    Standaard

    Effe geduld Fu, of de buren slapen, of mijn liefje slaapt, of mijn buurmeisje doet een middagdutje.
    Het worden niet voor niks slaapdorpen genoemd hier.
    Dus straks ga ik mijn tanden poetsen en heb ik een koptelefoon voor het oppakken.
    Wordt vervolgd.....
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4

    Standaard

    Vind het lastig te beoordelen Fu. Komt omdat het niet mijn normale jachtterrein is en ook omdat ik bij dit soort excersities een toch behoorlijk aanwezige bas verwacht.
    Misschien een idee om HaroldA een berichtje te zenden met de vraag?
    Ik vind het minder boemen dan de vorige keer en dus wat gecontroleerder en schoner klinken, maar wat weet ik ervan.
    Aan mij heb je dus niet zoveel, maar ik hoop daarmee de aandacht te trekken van doos in da no.
    Good luck to you.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Dank Gus! Ja schoner, daar ging ik ook voor. Thanks voor het luisteren!

    Nog andere metalheads? :P

  6. #6

    Standaard

    Ik heb 'm even naast je vorige mix beluisterd en de drums klinken hier een stuk prettiger. Ik vond ze in de vorige mix teveel aanwezig. De scherpe kick van de bassdrum droeg daar denk ik ook aan bij. Die is nu minder scherp maar heeft nog wel voldoende hoog voor deze stijl.

    Verder vind ik het lastig te beoordelen zonder bas. Vaak is het zo dat als je een belangrijk instrument als bas toevoegt je de hele mix weer kan gaan veranderen.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Dank allen! Realiseer me dat ik ook nog een Metal! EZX plugin heb aangeschaft, die was wat prettiger dan de DFH EZX en uiteraard meer metal dan standaard SD2.0. Ik zal die nog eens proberen en dan nog één keer jullie lastig vallen.

  8. #8

    Standaard

    Laat maar komen!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Het zal misschien zo horen, maar wat staan je bekkens een eind uit het midden. Verder mooi gemixt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #10
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik heb het met mijn koptelefoon beluisterd en de balans van de instrumenten is ok. Ik vind wel dat het geheel wat te donker klinkt. Wat meer helderheid en treble zou de productie goed doen.

    Edit:Ik was vergeten dat ik de EQ van mijn PC wat had aangepast. Nee nu ik het beluister met een neutrale EQ klinkt het wel helder genoeg.
    Laatst gewijzigd door Brad; 4 januari 2018 om 12:15

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top