Hallo,

Zo op de laatste dag van het jaar werd mijn recent (op 29.12.2017) aangemaakte account door de beheerder vrijgegeven. Een mooi moment om mijzelf aan jullie voor te stellen. Ik ben Ivo en 17 jaar oud en doe dit jaar mijn HAVO eindexamen op Het Van Maerlantlyceum in Eindhoven.

Ik ben muzikant in hart en nieren, en wil na dit jaar graag naar de Rock academie in Tilburg. Voor een succesvolle auditie, ben ik mij momenteel aan het voorbereiden via het CKE. Iedere zaterdag dus wederom naar school en dan de gehele dag bezig met de theorie van de muziek, maar ook zangtraining, en bijvoorbeeld praktijk oefeningen met en zonder instrument.

Eerlijk gezegd moet ik aan jullie bekennen dat ik geen gitarist ben maar een echte drummer. Ik speel in meerdere bands, waarin ik voornamelijk drum, zing, en zo af en toe ook de basgitaar ter hand neem.

Dat ik mij heb aangemeld en mij nu voorstel op dit forum heeft een belangrijke reden. Voor mijn HAVO diploma (vak muziek) moeten ik met een medestudent een profielwerkstuk maken. In onze gekozen vraagstelling staat centraal wat de redenen zijn dat gitaristen kiezen voor het (laten) bouwen van een gitaar.

Graag willen wij daarom via deze weg aan jullie als gitaristen vragen om 5 minuten van jullie tijd in ons werkstuk te investeren? Als je daar aan mee wilt werken, vul dan de korte enquete in, die terug te vinden is op: https:/nl.surveymonkey.com/r/N2YVYWX

N.b. wij zijn m.n. geïnteresseerd in reacties van gitaristen die een klassieke gitaar bespelen, daar wij zelf als onderdeel van ons werkstuk een klassieke gitaar willen bouwen.

Willen jullie dit s.v.p. voor ons doen?

Alvast bedankt voor de moeite!