Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 75
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.171

    Standaard

    Je wil in de loop van 2018 een Gibson kopen? Dus pak 'm beet een dik half jaar?
    Ik zou zeggen, hou je wat in, speel even verder op je Mira en koop ineens die Gibson... Als je je wat hebt ingelezen en dingen uit hebt geprobeerd.
    Ben je ineens van de zoektocht naar een halve oplossing, de stress van zoiets terug aan de man te moeten brengen én verlies bij verkoop vanaf. Drie vliegen in één klap.

    MS

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Ik heb GAS man , en als ik op marktplaats een goedkopere les paul koop dan zal ik er nooit heel veel op verliezen toch. Maar wat je zegt is wel het meest sensible ding om te doen inderdaad.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    koop dan een 2e hands gibson traditional of standard via marktplaats, die zijn 1000-1500 euro en dus goedkoper dan een nieuwe.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    Hangt van de specs en prijs af. Zijn dat p90's ?
    Qua uiterlijk ugly as fuck naar mijn mening. Ik vind zoiets echt prachtig.
    https://www.thomann.de/nl/gibson_les...2016_hp_tb.htm
    Nee, dat zijn Prails van SD. Dit is een Gibson wb uit 2006 met nog geen gekamerde body. Soort van proef of het worn gebeuren een beetje zou aanslaan. Fijne hals en mooie resonerende body. Iedereen spuugt erop door zijn kale verschijning en ik heb hem een tijdje te koop gehad voor €350 met een ander setje SD’s erin, die slash elementen zeg maar. Alleen de elementen kosten al een hoop geld, gitaar was als je het goed bekijkt bijna gratis. Deze gitaar heeft de kwaliteit die zijn kostprijs ruimschoots overstijgt. Maar ja, een lelijk mokkel dus dat zal wel slechte sex zijn.
    Ik heb ‘m nou al zo lang, laat maar hangen. Ik speel er af en toe op.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Uiteindelijk wil je toch een Gibson is mijn mening. Gewoon GAS... Ik heb een Richwood staan, best aardig na 't vlakken van frets, andere zadels, elementen etc.. Ik heb een Pigro les paul. Op bestelling gemaakt in China, en dat is een prima gitaar. Ik heb een Let Paul kit gebouwd en die is verrassend goed gelukt, zo goed dat ik er al een paar keer mee op de planken heb gestaan. Maar mijn goede voornemen voor 2018 (als een verwachte bonus binnen is...) is een real american LP standaard kopen (na aanleiding vakantie usa met bezoekje aan Gibson in Memphis)

    Dus wellicht ietsje doorsparen? Kun je al mijn Chinese stappen overslaan.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Dat is natuurlijk het beste.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Uiteindelijk wil je toch een Gibson is mijn mening. Gewoon GAS... Ik heb een Richwood staan, best aardig na 't vlakken van frets, andere zadels, elementen etc.. Ik heb een Pigro les paul. Op bestelling gemaakt in China, en dat is een prima gitaar. Ik heb een Let Paul kit gebouwd en die is verrassend goed gelukt, zo goed dat ik er al een paar keer mee op de planken heb gestaan. Maar mijn goede voornemen voor 2018 (als een verwachte bonus binnen is...) is een real american LP standaard kopen (na aanleiding vakantie usa met bezoekje aan Gibson in Memphis)

    Dus wellicht ietsje doorsparen? Kun je al mijn Chinese stappen overslaan.
    Geloof het of niet, maar ik heb ook zo'n pigro les paul, heel lang geleden op de kop getikt. Alleen die mag van mijn vriendin niet van de muur af en hangt puur ter decoratie in de woonkamer hehe. Was er ook niet bijster van onder de indruk destijds kon ik me herinneren.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Pigro.....pfff

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    (na aanleiding vakantie usa met bezoekje aan Gibson in Memphis)
    Hou rekening met CITES ivm het rosewood
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top