Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Volgens mij was er behoorlijk wat inhoudelijke kritiek in je vorige post. Ook van de criticasters waaronder mijzelf.

    Anyway....

    Ik vind de uitvoering redelijk, technisch gezien redelijk allemaal, maar net als de vorige song vind ik t ook vlak. Het pakt mij persoonlijk niet. Ik kan t niet uitluisteren. Geen emotie of dynamiek. Misschien kun je daar wat meer van proberen toe te voege

    Soeey
    Dat kan. Ik vind het vooral bij dit nummer ook lastig. Vergelijk het bijv. Met Young and Beautiful op mijn soundcloud. Zit i.m.o. Meer dynamiek in. Ik zal er in ieder geval aan werken

    Voor wat betreft die kritieken meen ik te hebben gezien dat Han meerdere keren moest ingrijpen (tijdens kerst!) omdat het zo uit de hand liep. Dat bedoelde ik. Er was zeker veel inhoudelijke kritiek waar ik veel aan heb.

  2. #12

    Standaard

    even terzijde.
    Mooie band. is dit een karaoketape? Die begeleiding klinkt echt heel goed namelijk.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Nu je dat zo zegt, ik vond het onnodig om in dat topic er een schepje bovenop te doen. Complimenten worden nou eenmaal beter ontvangen als kritiek. Deze cover is al een stuk beter dan daar waar je al genoeg kritiek op heb gehad. Is dat omdat je dit eenvoudiger weg zingt of is je stem niet geoefend genoeg om de dynamiek aan te kunnen? Er is in ieder geval nog genoeg werk te verzetten, aan lef ontbreekt het je niet en alleen dat is al dikke winst. Hoeveel anderen zouden ineenklappen bij een spoortje kritiek?

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    even terzijde.
    Mooie band. is dit een karaoketape? Die begeleiding klinkt echt heel goed namelijk.
    www.karaoke-versie.nl ofzo haha.

    Goede kwaliteit, en je kunt alle instrumenten aanpassen. Bijvoorbeeld strijkers ofzo weglaten.

  5. #15

    Standaard

    Kritiek is niks mee mis. Boven alles vinnik je moedig. Nine inch nails cover was niks mee aan de hand geweest als die zak van een Cash er niet met zijn poten aan had gezeten. En ineens was GN sportief in rep en roer. Bij sportief zou een smiley staan als ik nog op de middelbare school had gezeten.

    Zie maar wat je met het onderstaande doet:
    Ik vind het serieus vooruit gaan. Qua serieus zou ik daar de lijn trekken. Als ik zou hebben besloten puur voor het plezier muziek te maken, wil dat niet zeggen dat er niks te verbeteren valt, maar dat de ernstige rimpel in het voorhoofd en werken aan de minder goede puntjes een gepasseerd station is. Iedereen heeft mindere puntjes en teveel aandacht daarvoor leidt af van het muziek makane voor je plezier.

    Nice. Laat maar komen de volgende.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Slechte backing zeg. Voor de prijs dan he. En je mag ze niet gebruiken als je ze post, zonder hun toestemming. Vraag me af of zij self echt wel toestemming hebben van de originele artiesten?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    BackingS bedoelde ik meervoud

  8. #18

    Standaard

    Ik vind het eigenlijk goed. Mooie stem en intentie.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.330

    Standaard

    Qua muziek wel mijn ding, en daarom vind ik het best mooi.
    Zou van mij (veel) eigenwijzer mogen, wanneer je toch begint te coveren, anderzijds wel met de juiste overtuiging/beleving gezongen, voor mijn gevoel tenminste.
    Klinkt volwassener dan dingen die ik jaren geleden van je luisterde.
    Ben je natuurlijk ook.
    Keuze van het nummer zou er ook mee te maken kunnen hebben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top