Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 68
  1. #21

    Standaard

    brad ik vind ut weer erg knap van je

    covefe

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Hahaha, dat zul je net zien dat je een SE hebt gehad, al denk ik dat aansluiten op een goeie 4.12 een hoop had kunnen schelen.
    Ik had een head uit de eerste serie met zo'n zilver/aluminium kleurige faceplate. Die had ik ook nog eens op twee cabs aangesloten die een stukje uit elkaar stonden. Naast hele gekke ruimtelijke geluiden kon je met die 200w en dus 2x 4.12 menig broekspijp laten wapperen.


    Gepost met bacon.
    [/Bijdehandjesmodus aan]De Attax met de donkerblauwe flockbekleding is de eerste serie, de silverface is de tweede serie en heeft een verbeterd lead channel. De serie met het verchroomde frontpaneel is de derde Attax-reeks. Weet ik verder niet zoveel van. [/Bijdehandjesmodus uit]

    Remork sluiten.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remork1970 Bekijk bericht
    [/Bijdehandjesmodus aan]De Attax met de donkerblauwe flockbekleding is de eerste serie, de silverface is de tweede serie en heeft een verbeterd lead channel. De serie met het verchroomde frontpaneel is de derde Attax-reeks. Weet ik verder niet zoveel van. [/Bijdehandjesmodus uit]

    Remork sluiten.
    Waren er dan 3 verschillende series van die Attax? Nooit geweten. Wat is er versleuteld aan het gain kanaal? Ik denk dat ik de laatste serie had en die was nog steeds ruk.

    Leuk topic, zo over die verschillende Attax modellen. Misschien kan een van de mods de titel ff aanpassen. Slaat nu nergens op en is ook nog eens erg onduidelijk.

    Misschien iets als "Het grote H&K Attax topic deel 12.9" ofzoiets.

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  4. #24

    Standaard

    by brad 3.1...........

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Waren er dan 3 verschillende series van die Attax? Nooit geweten. Wat is er versleuteld aan het gain kanaal? Ik denk dat ik de laatste serie had en die was nog steeds ruk.
    Ligt er misschien aan wat je zoekt.
    Als ik zo lees wat jij gebruikt/bouwt etc, dan ben je meer van de vintage "losse" sounds.
    Die Attax herinner ik me als strak modern. Zoals bijna alle H&K's naar mijn mening.
    Voor mijn metal escapades kon ik daar prima mee uit de voeten.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remork1970 Bekijk bericht
    De Attax met de donkerblauwe flockbekleding is de eerste serie, de silverface is de tweede serie en heeft een verbeterd lead channel. De serie met het verchroomde frontpaneel is de derde Attax-reeks.

    Remork sluiten.
    En hebben die ook alle drie series een stereo reverb 200W head gehad? Dan zou het kunnen dat, nou ja ik kan het me niet meer herinneren of ik een chroom of alu had. Ik weet alleen dat ik die neverthenooitniet zou verruilen voor zo'n Tiny Treurbak.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Waren er dan 3 verschillende series van die Attax? Nooit geweten. Wat is er versleuteld aan het gain kanaal? Ik denk dat ik de laatste serie had en die was nog steeds ruk.

    Leuk topic, zo over die verschillende Attax modellen. Misschien kan een van de mods de titel ff aanpassen. Slaat nu nergens op en is ook nog eens erg onduidelijk.

    Misschien iets als "Het grote H&K Attax topic deel 12.9" ofzoiets.

    gepost met Tapatrut.
    Moettie nog wel ff verherplaatst worden naar moderne ampjes.


    Gepost met bacon.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ligt er misschien aan wat je zoekt.
    Als ik zo lees wat jij gebruikt/bouwt etc, dan ben je meer van de vintage "losse" sounds.
    Die Attax herinner ik me als strak modern. Zoals bijna alle H&K's naar mijn mening.
    Voor mijn metal escapades kon ik daar prima mee uit de voeten.
    Tsja, gain kanaal niet maximaal, maar een beetje en een pedaaltje gebruiken werkte bij dat transistor wel redelijk voor strakke zooi als ik het me een beetje herinner. Maar vond het echt totaal niet mijn ding.

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    En hebben die ook alle drie series een stereo reverb 200W head gehad? Dan zou het kunnen dat, nou ja ik kan het me niet meer herinneren of ik een chroom of alu had. Ik weet alleen dat ik die neverthenooitniet zou verruilen voor zo'n Tiny Treurbak.



    Moettie nog wel ff verherplaatst worden naar moderne ampjes.


    Gepost met bacon.
    Ohja, dat ook nog.

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Tsja, gain kanaal niet maximaal, maar een beetje en een pedaaltje gebruiken werkte bij dat transistor wel redelijk voor strakke zooi als ik het me een beetje herinner. Maar vond het echt totaal niet mijn ding.
    Dat kan ik me wel voorstellen ja, het is toch modern, strak, en vooral heel glad en netjes.

  10. #30
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Het punt is "een externe cab die er staat". En als die er niet staat?

    Maar op zich als de PA ok is kun je best lomp klinken met kleine amps; ik heb ooit met een metalbandje (ik zat nog op school) een dagje opnemen in een studio in zweden gewonnen. Hadden ze een behoorlijk kleine laney weet ik nog.
    En vét dat dat uiteindelijk geworden is!
    Als die er niet staat via een DI naar de PA. En ik zit zet te denken. Op mijn mini Hotone Diamond mojo topje zit een line out die ook zeer geschikt is om direct op de PA aan te sluiten. En die past in de binnenzak van een ruime jas!


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top