Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 68
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Heb zelf erg lang de attax 50 combo gehad. Vond hem clean prima, maar zodra ie niet clean was klonk ie erg kut.

    gepost met Tapatrut.
    Ik heb laatst een HK silver edition gekregen, zat een kleine storing in, die klinkt alleen clean goed, dat is waar.
    Maar hij lijkt ook helemaal in niks op de attax200


    Gepost met bacon.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ja? Ik herinner me eigenlijk dat ie vervormd ook helemaal niet zó beroerd was, maar het is lang geleden.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Welke bedoel je Dennis?

    Een combo of de attax 200?

    Gepost met bacon.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Het was een combo, 2x12 als ik me niet vergis. Ik moet een jaar of 16-17-18 geweest zijn, dus zeg 20 jaar geleden. Was een combo met van dat tapijt aan de buitenkant maar ik weet het exacte type niet meer. Het is me nog niet gelukt om hem via google te vinden.

    Edit:
    Gevonden! Deze was het:

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Hahaha, dat zul je net zien dat je een SE hebt gehad, al denk ik dat aansluiten op een goeie 4.12 een hoop had kunnen schelen.
    Ik had een head uit de eerste serie met zo'n zilver/aluminium kleurige faceplate. Die had ik ook nog eens op twee cabs aangesloten die een stukje uit elkaar stonden. Naast hele gekke ruimtelijke geluiden kon je met die 200w en dus 2x 4.12 menig broekspijp laten wapperen.


    Gepost met bacon.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Die van mij had gewoon tolex en een zilverkleurige faceplate. Zag er heel anders uit dan deze.

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Zie nu dat Mac het 1 minuut voor mij ook al had over die zilveren. Er zijn dus kennelijk twee series. Wist ik niet. Die zilveren vond ik echt kut! Heb een 50 watter gehad en een grotere combo geprobeerd (volgens mij was dat een 80 watter).

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Ik ben ook nooit zo'n fan geweest van combo's, heb gewoon liever een losse head met een cab, smaken verschillen.
    Zelf zou ik zonder twijfelen die stereo head die ik had, silver plate dus, zo weer terug nemen.
    Niet omdat m'n ENGL het allemaal niet kan maar een torrenbak voldoet meer dan prima in een huiskamer.
    Daarom ben ik ook wel blij met de combo, die sluit ik gewoon op m'n 4.12 aan en gaan.


    Gepost met bacon.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Als ze een cab hebben zullen ze ook wel een hele amp kunnen regelen. Ik speel liever op een degelijke amp, desnoods met een pedaaltje dan op zo'n prutsampje met een cab (die bovendien ook kan sucken)

  10. #20

    Standaard

    Die micro terror zorgt wel voor duizelingwekkend slecht camera werk en vreselijke montage.
    Nu vond ik het wel een leuk klinkend dingetje en goedkoop. Alleen toch meer een hebbeding vanwege het uiterlijk.
    En dat hybride gebeuren vraag ik mij eigenlijk altijd af of dat nou de heilige graal zou zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top