Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 68 van 68
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    De vraag alleen al.....

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  2. #62
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pter Bekijk bericht
    Ik snap dat gedoe over hoger genoten onderwijs niet zo, wat maakt het nou uit of je op de eerste, tweede of derde verdieping les hebt gehad.
    Mij heeft het nooit een bal kunnen schelen. Een opleiding volg je om de kans op een baan of een succesvol eigen bedrijf te vergroten, niets meer. niets minder.
    Maar zeker bij jongere generaties bepaalt tegenwoordig je opleidingsniveau met wie je wel en niet omgaat. Ik vind dat een zieke ontwikkeling.

    Nou is dat nog niet eens zo erg. Maar door die mentaliteit ontstaat er een soort van klassenmaatschappij waarbij de ''hogere'' klasse materiele en niet materiele privileges geniet. Terug naar de middeleeuwen met landheren en lijfeigenen.
    Laatst gewijzigd door Brad; 27 december 2017 om 19:20

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pter Bekijk bericht
    Ik snap dat gedoe over hoger genoten onderwijs niet zo, wat maakt het nou uit of je op de eerste, tweede of derde verdieping les hebt gehad.
    Ik zat altijd op zolder, totdat ik een wind liet, toen moest ik ineens op dak..


    Gepost met bacon.

  4. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pter Bekijk bericht
    Ik snap dat gedoe over hoger genoten onderwijs niet zo, wat maakt het nou uit of je op de eerste, tweede of derde verdieping les hebt gehad.
    hoger,lager ik heb nooit echt van onderwijs genoten
    maar dat was geheel wederzijds, dus op die manier heb ik wel weer genoten
    of zo

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik haat onderwijs.











    (sorry Mac)

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Mij heeft het nooit een bal kunnen schelen. Een opleiding volg je om de kans op een baan of een succesvol eigen bedrijf te vergroten, niets meer. niets minder.
    Uiteindelijk krijg je je, ongeacht het vakgebied dat je dan "voor de leuk" nog kiest, een bepaald werk- en denkniveau/wijze "aangeleerd".
    Dat dat ook op andere manieren kan klopt, maar valt toch niet mee als je niet de tijd krijgt/hebt om het te leren.

    Ik vind het dan ook een lastige stelling die je hier plaatst; ik hoop dat mijn kinderen later werk gaan doen dat ze leuk vinden. Als dat stratenmaker is, dan vind ik dat prima. Is het raketgeleerde, dan is dat ook prima.
    Als ze raketgeleerde willen worden, maar ze komen niet verder qua niveau dan dat je nodig hebt voor putjesschepper, tja, dan is dat zo. Pech hebben.
    Maar als ze eigenlijk raketgeleerden willen worden, maar ze verdommen het om er iets voor te doen, daar zou ik toch wel erg veel moeite mee hebben.

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Mij heeft het nooit een bal kunnen schelen. Een opleiding volg je om de kans op een baan of een succesvol eigen bedrijf te vergroten, niets meer. niets minder.
    Maar zeker bij jongere generaties bepaalt tegenwoordig je opleidingsniveau met wie je wel en niet omgaat. Ik vind dat een zieke ontwikkeling.

    Nou is dat nog niet eens zo erg. Maar door die mentaliteit ontstaat er een soort van klassenmaatschappij waarbij de ''hogere'' klasse materiele en niet materiele privileges geniet. Terug naar de middeleeuwen met landheren en lijfeigenen.
    Jij noemt het een ontwikkeling maar klassen zijn er altijd geweest en zal nooit verdwijnen.

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik haat onderwijs.











    (sorry Mac)
    No problmz E.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door john5 Bekijk bericht
    Jij noemt het een ontwikkeling maar klassen zijn er altijd geweest en zal nooit verdwijnen.
    Maak 'm nou niet onnodig bang he.
    Na het lezen van die post vond ik het ook niet meer iets toevoegen om er verder op door te gaan, met z'n bureaustoel en geïmpliceerde intelligentie.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top