Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Hij is gristelijk dus dan kan je niet reïncarneren.
    Hoewel niet gemeengoed in Dr cchristelinke weereld is t nu ook weer niet tegenstrijdig eraan hoor. Maar goed...

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Nouja strijdig... het is lastig rijmen met eeuwig branden.
    Of, kan ook natuurlijk, dat je weer uit de hemel neerdaalt maar de laatste keer dat dat gebeurde liep ook niet goed af.
    Reïncarnatie is linke soep, voor je het weet kom je terug al eendagsvlieg en dan moet je ook nog de muziektheorie onder de knie krijgen?
    Ja, dat eeuwig branden is wel een dingetje. Ik kan alleen maar hopen dat ze daar ook een paar krachtig geformuleerde milieudoelstellingen zullen proberen te implementeren tegen de tijd dat ik aan de beurt ben.
    Het lijkt mij in ieder geval een minder fijn vooruitzicht dat reincarnatie.

    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Technisch een uitstekende zanger en zijn stem lijkt op die van Freddie Mercury. Toch is zijn stem wat gewoner dan die van Mercury. Mercury had nog iets extra's dat hem werkelijk onderscheidde van de doorsnee stem.
    Volledig mee eens.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad
    Wel lijkt het me als Queen liefhebber te gek om hem een Queen tribute te zien doen en dat heb ik niet zo snel.
    Brian May en Roger Taylor treden tegenwoordig (al enige tijd) met Adam Lambert (mits ik me tenminste niet in zijn naam vergis). Mijns inziens de perfecte figuur om Mercury's vocalen naar een nóg hoger plan te tillen. Technisch gezien zéker. Stemmetje van Freddie blijft een dingetje natuurlijk. Ik kan er iig van genieten om Adam met Queen te zeen. Goeie gozer. Prachtig mooie, uiterst charismatische kloofridder. Freddie zou trots op hem zijn, als ie niet morsdood was.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #14

    Standaard

    Ik kauw ook geen kauwgum.
    Stel je voor dat ik dat zo goed onder de knie krijg, dat ik als koe terug mag komen.
    Reïncarnatie draait niet alleen maar oom geruststelling, geloof ik.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #15
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht




    Brian May en Roger Taylor treden tegenwoordig (al enige tijd) met Adam Lambert (mits ik me tenminste niet in zijn naam vergis). Mijns inziens de perfecte figuur om Mercury's vocalen naar een nóg hoger plan te tillen. Technisch gezien zéker. Stemmetje van Freddie blijft een dingetje natuurlijk. Ik kan er iig van genieten om Adam met Queen te zeen. Goeie gozer. Prachtig mooie, uiterst charismatische kloofridder. Freddie zou trots op hem zijn, als ie niet morsdood was.
    Ik heb ze een paar jaar terug met Adam Lambert op oudejaarsavond bij de BBC live gezien. Dat was zeker goed.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Waarin je reïncarneert, volgens mij is dat niet te sturen.
    Hoewel ik gelijk geloof dat een of andere tut hola daar wel een cursus voor heeft.
    Waarin je ooit bent gereïncarneerd, daar schijnt dan weer gemakkelijk achter te komen.

    Het zijn vooral de prinsessen, edelen, barden, heksen en hogepriesters die lijken te reïncarneren.
    Je leest nooit, in mijn vorige leven was ik een hoer die door gebrek aan persoonlijke hygiëne al op jonge leeftijd blind werd door syfilis.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #17

    Standaard

    zoals verreweg het meeste in dit leven, zal ook reïncarnatie worden gestuurd door op macht, casual sex en poen beluste individuen die vroeger op het schoolplein zijn gepest.
    Dat is een beetje een angstaanjagende gedachte. Aan de andere kant, dat Petrus aan de poort staat en dat je van zijn luimen afhankelijk bent lijkt mij erger.
    Dat het misschien helemaal geen Petrus is, maar Youssou met een harembroek aan, daar over hoor je niemand.

    Dat miljoenen christenen op het verkeerde paard hebben gewed, is misschien wel een klein lesje in nederigheid.
    De harembroek (plus dat een vrome mosselman vroeger alleen op een vrouwenframe fietste voor het geval de terugkomst van De Almachtige tijdens het fietsen plaats zou vinden) is helemaal uit het straatbeeld verdwenen. Misschien komt hij nu terug in een Golf GTI van 17 jaar oud. Een schade auto die via duistere import kanalen via België of Duitsland tot ons is gekomen.

    De gedachte dat alles mogelijk is, is dan wel weer een soort van geruststelling.
    Min of meer.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik heb ze een paar jaar terug met Adam Lambert op oudejaarsavond bij de BBC live gezien. Dat was zeker goed.
    Waanzinnig concert van de laatste incarnatie van Queen in Japan: https://youtu.be/2xnL8IlexMo



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Waarin je reïncarneert, volgens mij is dat niet te sturen.
    Hoewel ik gelijk geloof dat een of andere tut hola daar wel een cursus voor heeft.
    Waarin je ooit bent gereïncarneerd, daar schijnt dan weer gemakkelijk achter te komen.

    Het zijn vooral de prinsessen, edelen, barden, heksen en hogepriesters die lijken te reïncarneren.
    Je leest nooit, in mijn vorige leven was ik een hoer die door gebrek aan persoonlijke hygiëne al op jonge leeftijd blind werd door syfilis.
    Ik heb ooit van zo'n zweefmolen gehoord dat ik in mijn vorig leven op mijn rug gesneuveld ben in één of andere veldslag. Vergeten te vragen wélke veldslag en aan welke kant ik stond. Hoe het ook zij, ik ben iig niet in iets noemenswaardig gaafs geïncarneerd. Ik hoop dat ik het in dit leven nog mee zal maken wat de volgende incarnatie zal zijn van mijn reeds gecremeerde rechter onderbeen.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Toch.... Sneuvelen in een veldslag heeft nog iets heroïsch. Ook een kuststreek dat ze je dan weer terugsturen trouwens. Je hoort ze denken, wat zullen we nu eens doen.... Oh, deze is leuk, halverwege raakt ie een been kwijt... die maar doen?
    Misschien branden we met zijn alle al eeuwig in de hel, we noemen het alleen anders.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Da's het mooie van die reïncarnatie verhalen...... niemand die als lijfeigene aan de tbc gestorven is.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top